  • 1. Data: 2011-02-08 22:04:10
    Temat: Nie dziwne ze Plus już dopłaca żeby tylko wziąć abonament;) Nawet 9 razy droższe smsy!
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    Porównuje sobie promocję Wszechodostępni w Gadu Air i plusikowe w
    abonamencie Plusa. Koszt sms-a po doładowaniu 30zł na okres miesiąca to
    2gr do wszystkich sieci, a w abonamencie Plusa to 18gr. Czyli 9 razy
    drożej! No ale ważne że mają reklamy w TV i ludzie to kupią (ci mało
    świadomi:)

  • 2. Data: 2011-02-08 22:19:24
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "konsultant" napisał:

> [...]
    > w abonamencie Plusa. Koszt sms-a po doładowaniu 30zł na okres
    > miesiąca to 2gr do wszystkich sieci, a w abonamencie Plusa to 18gr.

    To straszne! I co rząd na to?

    > No ale ważne że mają reklamy w TV i ludzie to kupią (ci mało świadomi:)

    Ja akurat tego nie kupię, ale w swojej taryfie też mam po 18 gr. I byłby to
    przedostatni powód, dla którego miałbym z tego powodu przechodzić do GA. Bo
    wiesz, niektórzy używają telefonu (a propos: jakie telefony za złotówkę
    dokłada GA do swojej oferty?) do czegoś innego, niż szczeniackie klepanie
    masowych SMS-ów. No ale widocznie oni są mało świadomi ;->

    JoteR

  • 3. Data: 2011-02-08 22:25:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-08 23:19, JoteR pisze:

> [...]
    > złotówkę dokłada GA do swojej oferty?) do czegoś innego, niż
    > szczeniackie klepanie masowych SMS-ów. No ale widocznie oni są mało

    Żałosna argumentacja.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-02-08 22:29:15
    Od: SERG <m...@p...fm>

> [...]
    > złotówkę dokłada GA do swojej oferty?) do czegoś innego, niż
    > szczeniackie klepanie masowych SMS-ów. No ale widocznie oni są mało

    Ja jak patrzę te po promocjach abonamentów z telefonem za złotówkę to
    zawsze widzę, że przez okres trwania umowy spłacamy wartość rynkową tego
    telefonu + dokładamy jeszcze parę złotych operatorowi.

  • 5. Data: 2011-02-08 22:30:23
    Od: SERG <m...@p...fm>

> [...]
    > złotówkę dokłada GA do swojej oferty?) do czegoś innego, niż
    > szczeniackie klepanie masowych SMS-ów. No ale widocznie oni są mało

    Ja jak patrzę na te wszystkie promocje abonamentów z telefonem za

  • 6. Data: 2011-02-08 22:31:11
    Od: konsultant <k...@w...pl>

> [...]
    > złotówkę dokłada GA do swojej oferty?) do czegoś innego, niż
    > szczeniackie klepanie masowych SMS-ów. No ale widocznie oni są mało

    Kolejny powód wyższości Gadu Air nad abonamentem Plusa za który już
    trzeba dopłacać żeby ktoś go wziął i słupki w górę pociągnął:
    1. niezależność
    2. kupuję doładowanie 30zł za 20zł co miesiąc od gadu dilera i mam
    stawke 19gr/min do wszystkich sieci (realnie 12gr/min!!!) i sms-a
    nominalnie 2gr (nominalnie pomijam:)
    3. telefon na wolnym rynku jest w podobnej cenie co w niskim abonamencie
    , jeśli jest 30% droższy to różnica pokryta będzie wysokimi fakturkami w
    przyszłości:)
    4. jak ci ukradną telefon i powysyłają smsy premium zanim zablokujesz
    numer to zapłacić możesz parę tysięcy złotych
    5. masz voipa w telefonie i na wszystkie stacjonarki w Polsce dzwonisz z
    komórki za 10gr/min a realnie za 7gr:) , a dodatkowo w pierwsszym
    miesiacu po takim doładowaniu masz 30minut po 5gr/min. na stacjonarki a
    realnie poniżej 4gr/min.
    6.darmowy komunikator GG w telefonie
    7.darmowe pakiety internetowe w telefonie po doładowaniu za 30zł- 50MB
    na miesiąc

    Wnioski:
    nigdy abonamentu! Nawet jak będą 5tys.zł dopłacać przy umowie na 10lat:)

  • 7. Data: 2011-02-08 22:36:20
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    ja tylko się dziwię że im abonentów przybywa w Plusie. Trzeba być
    naprawdę mało obeznanym w warunkach rynkowych żeby dać się nabić w
    abonament, a szczególnie jeden z tych niskich abonamentów w Plusie.
    Nigdzie Plus nie opublikował faktu że w ciągu 2 lat stracili 1mln650tys.
    prepaidów:) Oj, świadomych prepaidów...

  • 8. Data: 2011-02-08 22:47:46
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    W dniu 2011-02-08 23:36, konsultant pisze:

> [...]
    > abonament, a szczególnie jeden z tych niskich abonamentów w Plusie.
    > Nigdzie Plus nie opublikował faktu że w ciągu 2 lat stracili 1mln650tys.

    Tak w ogóle dobrym zabiegiem marketingowym byłoby wprowadzenie promocji:
    Zbuduj sobie sam abonament, przyjdź do punktu Plusa i wynegocjuj sobie
    stawki;) Wtedy zrobiłbym kalkulację tak jak opisywałem wyżej i wyszłoby
    że muszą dać sms-a za 1gr do wszystkich sieci w abonamencie 29zł no i
    minuta do W3 jakieś 12gr a na stacjonarki jakieś 3grosze żeby się
    chciało chcieć;) Oczywiście całe 29zł do wykorzystania na rozmowy po
    stawce 12gr/min. do W3, 19gr do Play! Taki abonament bym wziął:)

  • 9. Data: 2011-02-08 23:09:08
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    konsultant (k...@w...pl)
    in news:iisg7g$l3j$1@217.76.112.12

    > 5. masz voipa w telefonie i na wszystkie stacjonarki w Polsce
    > dzwonisz z komórki za 10gr/min a realnie za 7gr:)

    Jak mam VoIP-a w telefonie, to 5gr/min, realnie 1/3 mniej.
    Ja tak mam.

    > ..., a dodatkowo w
    > pierwsszym miesiacu po takim doładowaniu masz 30minut po 5gr/min. na
    > stacjonarki a realnie poniżej 4gr/min.

    Z zastrzeżeniem jak wyżej, nie 5 tylko zero gr/min. (realnie też 0) ;)

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 10. Data: 2011-02-08 23:19:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 08 Feb 2011 23:36:20 +0100, konsultant wrote:
> [...]
    >abonament, a szczególnie jeden z tych niskich abonamentów w Plusie.
    >Nigdzie Plus nie opublikował faktu że w ciągu 2 lat stracili 1mln650tys.

    Te 1.65 mln to jak liczone ?
    Bo ludzie odchodza, przychodza, przechodza na abonament, z abo na
    prepaid - ruch w interesie jest.

    J.