  • 1. Data: 2011-02-09 07:26:42
    Temat: C3-01 i Naviexpert
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Witam,
    czy na Nokii C3-01 pójdzie (z zewnętrznym GPS bluetooth) Naviexpert?

    --
    Arek

  • 2. Data: 2011-02-10 23:22:05
    Temat: Re: C3-01 i Naviexpert
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy na Nokii C3-01 pójdzie (z zewnętrznym GPS bluetooth) Naviexpert?

    jeśli telefon ma jave, to powinno pójść

    Jacek

  • 3. Data: 2011-02-11 08:07:44
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy na Nokii C3-01 pójdzie (z zewnętrznym GPS bluetooth) Naviexpert?

    sprawdź i jeśli zadziała uaktualnij listę:
    http://www.naviexpert.pl/czy-to-dziala-z-moim-telefo
    nem/nokia.html

  • 4. Data: 2011-02-11 10:08:24
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jeśli telefon ma jave, to powinno pójść

    Ma, poszło, tylko jest jeden istotny problem. Wygaszanie ekranu. Program
    działa, ale po chwili wygasza się ekran. Program podtrzymujący Navistarter
    jest na ten telefon niedostępny.
    Czy w jakiś inny sposób można wymusić podtrzymanie podświetlenia ekranu na
    czas działania Naviexpertra?

    --
    Arek

  • 5. Data: 2011-02-11 10:08:52
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "spa" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > sprawdź i jeśli zadziała uaktualnij listę:
    > http://www.naviexpert.pl/czy-to-dziala-z-moim-telefo
    nem/nokia.html

    Tam nie ma, ale udało się uruchomić, tylko jest jeden istotny problem.

  • 6. Data: 2011-02-11 12:45:30
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > Czy w jakiś inny sposób można wymusić podtrzymanie podświetlenia ekranu na
    > czas działania Naviexpertra?

    http://www.naviexpert.pl/pomoc/najczesciej-zadawane-
    pytania/dlaczego-podczas-jazdy-wygasza-mi-sie-ekran.
    html?no_cache=1&sword_list[]=Navistarter

  • 7. Data: 2011-02-12 18:57:14
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    > Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://www.naviexpert.pl/pomoc/najczesciej-zadawane-
    pytania/dlaczego-podczas-jazdy-wygasza-mi-sie-ekran.
    html?no_cache=1&sword_list[]=Navistarter

    Zgadza się, ale C3-01 nie ma Symbiana S60. Potrzebne coś w Javie.

    --
    Arek

  • 8. Data: 2011-02-13 11:27:17
    Temat: Odp: C3-01 i Naviexpert
    Od: "f" <f...@c...gh>

    pytania/dlaczego-podczas-jazdy-wygasza-mi-sie-ekran.
    html?no_cache=1&sword_list[]=Navistarter

    > Zgadza się, ale C3-01 nie ma Symbiana S60. Potrzebne coś w Javie.

    kontakt z twórcami naviexperta moze pomóc.

  • 9. Data: 2011-02-14 11:17:38
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "f" <f...@c...gh> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    pytania/dlaczego-podczas-jazdy-wygasza-mi-sie-ekran.
    html?no_cache=1&sword_list[]=Navistarter

    > kontakt z twórcami naviexperta moze pomóc.

    Nie pomógł :(

    --
    Arek