  • 1. Data: 2011-10-30 19:47:37
    Temat: jak docierać Yeti
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Yeti ma przejechane 800 km, ale żona chce zrobić trasę do Hamburga.
    Nogę to ma dość ciężką i zastanawiam się, czy nie dać jej 535d, a do
    latania po mieście zostawić sobie Yeti.

    BTW: coraz bardziej mi się to auto podoba. W mieście pali 7. :D

  • 2. Data: 2011-10-30 20:09:01
    Temat: Re: jak docierać Yeti
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Yeti ma przejechane 800 km, ale żona chce zrobić trasę do Hamburga.
    > Nogę to ma dość ciężką i zastanawiam się, czy nie dać jej 535d, a do
    > latania po mieście zostawić sobie Yeti.

    jechać normalnie.
    Nie trzymać ciągle stałej wysokiej prędkości obrotowej (znaczy sie nie
    zapierdalać ostro)
    Nie dawać mocno w palnik przy ruszaniu.

    To tyle.

    Jak będzie miała przelotową 130 to nic sie autu nie stanie...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 3. Data: 2011-10-30 20:16:02
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > latania po mieście zostawić sobie Yeti.
    >
    > BTW: coraz bardziej mi się to auto podoba. W mieście pali 7. :D

    nie żartuj. to nie polonez
    docieraj tak jak chcesz żeby później jeździło :)
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2011-10-30 23:31:44
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-10-30 20:16, glang pisze:
    > docieraj tak jak chcesz żeby później jeździło :)

    A ew. dolewki oleju funduje kolega glang ;-)

    --
    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-10-30 23:33:07
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-10-30 19:47, megrims pisze:
    > Yeti ma przejechane 800 km, ale żona chce zrobić trasę do Hamburga.

    "Unikać jazdy ze stałą predkością obrotową i przeciążania silnika"
    Daj jej swoje.

    --
    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2011-10-31 00:46:51
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-30 19:47, megrims pisze:

    > latania po mieście zostawić sobie Yeti.

    ja tam roomstera":docierałem" bez litości ...

    Daj jej yeti ;) Traska dobrze mu zrobi.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=