  • 111. Data: 2015-06-29 00:05:22
    Temat: Re: iphone 5c - simlok
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-28 o 23:50, masti pisze:

    > a podobno nie wiesz gdzie to jest napisane:
    > "poproszę o konkretny pisany kodeks zasad dobrego wychowania"

    Coś ci się role pomyliły - w tej dyskusji to nie ja wymyślam rzekome
    reguły, tylko przeciwnicy noszenia BT. Tylko że nie umieją tej reguły
    wskazać, poza tym, że tak ich uczono (kłamstwo).

    > PS: musisz mieć wszystko w paragrafach zapisane?

    Dobre wychowanie zakazuje zadawania pytań w post scriptum.

    --
    Liwiusz

  • 112. Data: 2015-06-29 00:11:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Coś ci się role pomyliły - w tej dyskusji to nie ja wymyślam rzekome
    > reguły, tylko przeciwnicy noszenia BT. Tylko że nie umieją tej reguły
    > wskazać, poza tym, że tak ich uczono (kłamstwo).

    za to wymyślasz rzekome kodeksy z pisanymi paragrafami. To masz je czy
    nie? Podasz te "książki: na które się powołujesz wraz z podstawą prawną?

    > Dobre wychowanie zakazuje zadawania pytań w post scriptum.

    poproszę o konkretny przepis

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 113. Data: 2015-06-29 07:35:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-29 o 00:11, masti pisze:

    > poproszę o konkretny przepis

    Zaraz obok zakazu używania BT wśród ludzi.

    --
    Liwiusz

  • 114. Data: 2015-06-30 16:20:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Zaraz obok zakazu używania BT wśród ludzi.

    wijesz się. i to kiepsko.
    Jak dla mnie EOT.

  • 115. Data: 2015-06-30 16:48:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-30 o 16:20, masti pisze:

    > wijesz się. i to kiepsko.
    > Jak dla mnie EOT.

    Ech, trochę potrollowałeś z dupy i uciekasz jak się cię przyciska o
    konkrety.

    --
    Liwiusz

  • 116. Data: 2015-06-30 18:20:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Ech, trochę potrollowałeś z dupy i uciekasz jak się cię przyciska o
    > konkrety.

    ROTFL. pokazałeś swoje "konkrety"

  • 117. Data: 2015-06-30 18:59:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-30 o 18:20, masti pisze:

    > ROTFL. pokazałeś swoje "konkrety"

    Widzę, że nie ogarniasz dyskusji. To nie ja tu miałem pokazywać
    "konkrety" tylko orędownicy zakazu BT. I jeszcze wytłumaczę dla tumanów
    i dla ciebie - teza o zakazie pytań w PS była właśnie ironiczną aluzją
    do twoich argumentów ("bo tak mnie wychowali").

    --
    Liwiusz

  • 118. Data: 2015-06-30 22:21:14
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    BT w uchu, HF w uchu, łapska w kieszeni, żucie gumy, jedzenie, okulary
    przeciwsłoneczne ... to wszystko w czasie rozmowy z kimś "ważnym" świadczy
    wyłącznie o kulturze, a raczej o jej braku. Wyjaśnianie dlaczego i gdzie
    szukać przypisów jest zbędne. Takie rzeczy wynosi się z domu. Takie rzeczy
    się wie. Od zawsze. A jak jeden z drugim jesteś zwykłym burakiem bez szkoły
    to możesz nawet srać na środku sali podczas przyjęcia weselnego. Bo nigdzie
    nie napisali, że nie można. Proste? Proste.

  • 119. Data: 2015-07-01 14:43:50
    Temat: Re: iDiotsShitFone 5c/tomfool - simlok
    Od: eradicate predatory capitalism <e...@c...is.rotting.carcass.of.the.world>

    Liwiusz wrote:
    > Ech, trochę *potrollowałeś* z *dupy*

    wiecej CUCHNIE z dupy (sromu w poprzek) od PRUKWY ze SZCZYkago

    http://tinyurl.com/ou7nayv

    http://tinyurl.com/ozmks68

    http://tinyurl.com/pmj56hw

    http://tinyurl.com/oknnomm

  • 120. Data: 2015-07-02 12:58:09

    Zwycięstwo. Działa :-)
    A teraz się zacznie.
    Pierwszy kłopot: brak przycisku cofnij
    Drugi kłopot: telefon węższy, klawiatura węższa to i gorzej się pisze
    Macie jakieś na to patenty?