  • 1. Data: 2009-06-23 18:06:12
    Temat: PlyOnLine na karte - na co wydac srodki?
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Poniewaz PlayOnLine Na Karte dziala u mnie kiepsko
    a ostatnio tragicznie (Krakow) to mysle nad zmiana
    operatora. "Klopot" w tym, ze zostaje mnostwo srodkow
    na konice (praktycznie tylko bonus zuzywam a zasadnicza
    czesc doladowania zostaje). Jak mozna to wykorzystac?
    SMS premium w PlyOnLine Na Karte dzialaja
    bez problemu (np. fundacje)?
    Pewnie udzialu w konkursach nie ma co brac bo i tak jak wygram
    to nikt sie na ten numer nie dodzwoni:)

    Moze mozna wykorzystac ta kwote na dooladowania innego
    numeru?

    A moze da sie przeniesc numer z PlayOnLine na Karte do Play Fresh
    i zachowac srodki? To pewnie by bylo za piekne:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-06-23 20:15:06
    Temat: Re: PlyOnLine na karte - na co wydac srodki?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 23 Jun 2009 20:06:12 +0200, Marcin wrote:

    > Moze mozna wykorzystac ta kwote na dooladowania innego
    > numeru?

    Pod warunkiem, że będzie to numer GaduAir. Maksymalnie chyba 9 SMSów po
    9+VAT w ciągu miesiąca.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2009-06-24 16:24:57
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Marcin wrote:
> [...]
    > czesc doladowania zostaje). Jak mozna to wykorzystac?
    > SMS premium w PlyOnLine Na Karte dzialaja

    Nie można - na kartach PlayOnline nie ma usług głosowych ani SMS (możen
    tylko odbierać SMS). Jedyne co działa to usługi transmisji danych oraz
    USSD (kody sieciowe typu *xxxx#).

    > A moze da sie przeniesc numer z PlayOnLine na Karte do Play Fresh
    > i zachowac srodki? To pewnie by bylo za piekne:)

    Nie widziałem takiej opcji. Poza tym sposób naliczania tych środków (za
    doładowanie 50 PLN dostajesz kilkaset "wirtualnych" PLN na transmisję
    danych) na pewno wyklucza możliwość ich przeniesienia.

    Jakub

  • 4. Data: 2009-06-25 07:21:10
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Możesz sprzedać taką kartę z 'ładunkiem' np. na Alledrogo, na pewno bedzie
    miała wzięcie, u kogos kto potrzebuje netu, jeśli dasz cenę mniejszą od
    nominalnej.
    Bo na numerze Ci przecież nie zależy - możesz od razu kupić nową jeśli
    potrzebujesz netu:-)

    p.s.
    Ja na ten przykład chetnie bym odkupił w dobrej cenie:-)

  • 5. Data: 2009-06-25 10:19:54
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Jeremiasz pisze:

    > Możesz sprzedać taką kartę z 'ładunkiem' np. na Alledrogo, na pewno bedzie
    > miała wzięcie, u kogos kto potrzebuje netu, jeśli dasz cenę mniejszą od
    > nominalnej.

    Hmm, musiałby to być naprawdę wielki ładunek o naprawce dużo niższej
    cenie od nominalnej.

    Z bonusów wychodzi ci 1MB - 1.2gr
    Z doładowania 1MB - 30gr

    Także żeby opłacało się, to musiałby kartę zatankowaną za 1tyś zł
    sprzedać na Allegro za 30zł!

  • 6. Data: 2009-06-25 10:44:33
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
    > operatora. "Klopot" w tym, ze zostaje mnostwo srodkow
    > na konice (praktycznie tylko bonus zuzywam a zasadnicza
    > czesc doladowania zostaje). Jak mozna to wykorzystac?

    Po prostu sobie to inaczej tlumacz - ze to ten bonus tyle kosztuje i
    taknaprawde zadnych pieniedzy tam juz nie ma. Ty wydajesz pieniadze w
    momencie zakupu doladowania i wtedy zmieniaja one wlasciclela w sposob
    nieodwracalny. Po prostu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-06-26 21:28:23
    Od: raff <t...@a...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    >
    > A moze da sie przeniesc numer z PlayOnLine na Karte do Play Fresh
    > i zachowac srodki? To pewnie by bylo za piekne:)

    Za Chomika sobie zaplac.

    R.