  • 21. Data: 2011-12-29 08:07:12
    Temat: Re: internet do tabletu - u kogo ??
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-12-28, o godz. 18:48:04
    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > Zaiste, w domu czy biurze nie wyobrażam sobie takiej sytuacji. Ale
    > np. na wakacjach - w kraju czy zagramanicą? Jak najbardziej. W kraju
    > w miejscu, gdzie relatywnie często przebywam, zasięg (i prędkość) ma
    > tylko jedna sieć, a której zdecydowanie nie korzystam. Więc raz na
    > jakiś czas prepaid, pakiet i jedziemy ;)

    Zaiste. Zdradzę Ci sekret: nie potrzeba dodatkowego urządzenia.
    Wystarczy telefon. Jak ciut lepszy i ma tez WiFi i jakiś system
    operacyjny to oprócz netu dla siebie może robić za hotspot dla innych.
    masz jedno urządzenie mniej a to co być wydał na modem/router możesz
    wydać w barze. ;-)

    Zdrówko

  • 22. Data: 2011-12-29 15:04:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:

> [...]
    > operacyjny to oprócz netu dla siebie może robić za hotspot dla innych.
    > masz jedno urządzenie mniej a to co być wydał na modem/router możesz

    Słusznie prawisz. Pod warunkiem jednak, że nosisz telefon na długim kablu,
    na końcu którego jest... bateria. Najlepiej duża bateria. Duża i ciężka :-)
    Tak się złożyło, że większość telefonów z ciągle włączonym hotspotem
    wytrzymuje jakąś jedną, dwie godziny, a to i tak z górki i z wiaterm.
    Prosty routerek 4-5 h. Poza tym telefon się grzeje. Nawet bardzo.
    Poza tym za granicą jakoś lepiej spisują się lokalnie nabyte prepaidy niż
    mój abonament. A gdzie go sobie umieszczę, to już mniej istotne.
    Wielokrotnie praktykowane w opcji a. i b. Wybrałem mniejsze zło :-P

  • 23. Data: 2011-12-29 16:38:21
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20111229090712.644b93d4@babcia-workstation...

> [...]
    > operacyjny to oprócz netu dla siebie może robić za hotspot dla innych.
    > masz jedno urządzenie mniej a to co być wydał na modem/router możesz

    Ubogi ten sekret :(
    Wiekszosc telefonow w trakcie rozmowy potrafi sie rozlaczyc z
    internetem, Pracujac w trybie routera WiFi, znane mi telefony nie
    potrafia rownoczesnie obsluzyc pieciu klientow i nie zezrec baterii w
    pol godziny :)
    No i nie ostatnia wada :)
    Telefon nie moze jednoczesnie byc telefonem i rozsiewac bezplatny
    internet Aero2. Natomiast moze byc odwrotnie.
    Mam telefon w Orange, ale internet biore caly czas po WiFi z routerka z
    karta Aero2, w ten sposob operator telefoniczny grosza na moim
    internecie nie zarabia, a ja mam go darmo, calodobowo :)
    Prawda ze jest niewielka roznica warta tych dwu stowek z groszami za
    kieszonkowy router ?

    Nemo