  • 11. Data: 2011-12-08 16:59:32
    Temat: Re: internet do tabletu - u kogo ??
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Piotr Karocki
    z dnia: 2011-12-08 13:35:
    > A skad sie bierze tyle miesiecy? Skoro na stronach Orange jest waznosc 150
    > dni dopiero od 100 zlotych?
    http://allegro.pl/6-2gb-na-24mies-legalny-internet-o
    range-expres-i1971890289.html

    był niedawno na ten temat cały wątek, jak się to robi.

    Paweł

  • 12. Data: 2011-12-22 09:11:38
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "MK" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ok już widzę, trochę trzeba poczekać :-)

    Nic nie trzeba czekac, w Warszawie wydaja od reki.
    Idziesz pokazujesz dowod, wplacasz 20zl kaucji i odbierasz karte, a za
    chwile cieszysz sie darmowym internetem. Ja uzywam i dziala doskonale.

  • 13. Data: 2011-12-22 10:31:09
    Od: MK <e...@o...pl>

    > Nic nie trzeba czekac, w Warszawie wydaja od reki.
    > Idziesz pokazujesz dowod, wplacasz 20zl kaucji i odbierasz karte, a za
    > chwile cieszysz sie darmowym internetem. Ja uzywam i dziala doskonale.

    Ja ze Szczecina :-)

  • 14. Data: 2011-12-22 15:59:06
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-12-22, o godz. 10:11:38
    "cpt. Nemo" <c...@a...pl> napisał(a):

    > Nic nie trzeba czekac, w Warszawie wydaja od reki.
    > Idziesz pokazujesz dowod, wplacasz 20zl kaucji i odbierasz karte, a
    > za chwile cieszysz sie darmowym internetem. Ja uzywam i dziala
    > doskonale.

    Jak Aero2 masz na myśli to wpierw wysyłasz wniosek, potem wpłacasz
    kaucję 20PLN na konto i czekasz półtora miesiąca na przesyłkę.
    Osobiście i szybko to tylko w 3 salonach Sferii w Warszawie i dopiero
    od około tygodnia. Poza tym karty Aero2 nie we wszystkich tabletach
    działają. Polecam w razie czego popytać na http://jdtech.pl/

    Zdrówko

  • 15. Data: 2011-12-26 01:58:36
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości

    > .
    > Osobiście i szybko to tylko w 3 salonach Sferii w Warszawie i dopiero
    > od około tygodnia.

    Przeciez pisalem o Warszawie :)
    Teraz jest szybko i od reki, ale ja tez czekalem kiedys na moja karte
    miesiac.

    > Poza tym karty Aero2 nie we wszystkich tabletach
    > działają. Polecam w razie czego popytać na http://jdtech.pl/

    Oj nie tak :)
    Kupujesz kieszonkowy modem-router Huawei E585 i zasilasz z niego
    internetem po WiFi swoje telefony, laptopy, netbooki i tablety jesli
    nie przekroczysz pieciu rownoczesnie. Mala przenosna darmowa siec WiFi
    to dzis najlepsze wyjscie z sytuacji. Odkad go mam przestall opowie na
    moim internecie zarabiac, a ja przestalem sie ograniczac.
    W Androidowym czy windzianym telefonie ustawiasz po prostu zeby uslugi
    telefoniczne bral od opa, a internet po WiFi i spokoj :) Aby tylko
    przebywac na terenie z pokryciem Aero2.

  • 16. Data: 2011-12-26 13:43:09
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-06 22:01, MK pisze:
    > Witam
    >
    > Gdzie najbardziej opłaca wykupić jakiś mały pakiet intenetowy ?? mam
    > tablet samsunga z 3g generalnie cała zabawa z internetem opiera sie o
    > wifi ale czasem jednak przydałby sie internet z modemu, na stronie play
    > widzę że przy doładowaniu za 50 zł i wiecej dostaje się pakiet na 150
    > dni 1 GB, chciałem tylko dowiedzieć się czy to prawda bo informacje na
    > stronce playmobile są dość "skąpe". Z tego co wiem jeszcze można kupić
    > simplusa i za 7 zł jest 100 mB miesięcznie. Moze jeszcze gdzieś ??
    > oferty t-mobile i orange przyznaje bez bicia nie znam.

    Orange free na karte za 100 zł masz rozmowy ( zamiennie na 1 GB) plus
    6GB (bonus) na 150 dni a za 50 masz rozmowy (zamiennie za 700 MB) plus
    2GB na 90 dni.

    > Oczywiście te 100
    > mB miesięcznie w zupełności by wystarczyło.

    Tak ci się teraz wydaje :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 17. Data: 2011-12-26 22:34:53
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2011-12-06 22:01, MK pisze:
    >> >
    > Orange free na karte za 100 zł masz rozmowy ( zamiennie na 1 GB) plus
    > 6GB (bonus) na 150 dni a za 50 masz rozmowy (zamiennie za 700 MB) plus
    > 2GB na 90 dni.

    Nie, Orange daje wszystko minimum na rok i waznosc karty i rozmow
    wchodzacych i wychodzacych i wszelkich bonusow i to juz od kilku
    miesiecy tak ze masz niekorzystne dane.
    Wystarczy im tylko SMS wyslac ze chcesz miec wszystko na rok :)

    Nemo

  • 18. Data: 2011-12-28 16:40:44
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-12-26, o godz. 02:58:36
    "cpt. Nemo" <c...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > nie przekroczysz pieciu rownoczesnie. Mala przenosna darmowa siec
    > WiFi to dzis najlepsze wyjscie z sytuacji.

    Zaiste najlepszy. Nosić kolejne urządzenie by inne miało dostęp do
    sieci. Ewidentnie superwygodne wydawać kasę na kolejne urządzenie i
    pamiętać by je ładować prądem. Wot tiechnika :-P

    Zdrówko

  • 19. Data: 2011-12-28 17:15:29
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-07 00:42, Animka pisze:

    > Ja mam w Orange usługę Internet za 5 zł i w zasadzie prawie wcale
    > miesiąc w miesiąc jej nie wykorzystuję.

    A ile masz tego Internetu? Ja miałem dokupiony do umowy abonamentowej,
    pakiet 100MB/miesiąc za 8 zł, ale teraz mi podnieśli do 300MB. A już się
    zamierzałem na nich obrazić i przejść na Orange Free na kartę albo iść
    do konkurencji.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 20. Data: 2011-12-28 17:48:04
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:

    > Zaiste najlepszy. Nosić kolejne urządzenie by inne miało dostęp do
    > sieci. Ewidentnie superwygodne wydawać kasę na kolejne urządzenie i
    > pamiętać by je ładować prądem. Wot tiechnika :-P

    Zaiste, w domu czy biurze nie wyobrażam sobie takiej sytuacji. Ale np. na
    wakacjach - w kraju czy zagramanicą? Jak najbardziej. W kraju w miejscu,
    gdzie relatywnie często przebywam, zasięg (i prędkość) ma tylko jedna sieć,
    a której zdecydowanie nie korzystam. Więc raz na jakiś czas prepaid, pakiet
    i jedziemy ;)
    A zagramanicznych starterów typu DATA to już małą kolekcję mam :-)
    Pozyskanych różnymi metodami.