    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: internet do tabletu - u kogo ??
    Date: 29 Dec 2011 16:04:55 +0100

    Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:

    > Zaiste. Zdradzę Ci sekret: nie potrzeba dodatkowego urządzenia.
    > Wystarczy telefon. Jak ciut lepszy i ma tez WiFi i jakiś system
    > operacyjny to oprócz netu dla siebie może robić za hotspot dla innych.
    > masz jedno urządzenie mniej a to co być wydał na modem/router możesz
    > wydać w barze. ;-)

    Słusznie prawisz. Pod warunkiem jednak, że nosisz telefon na długim kablu,
    na końcu którego jest... bateria. Najlepiej duża bateria. Duża i ciężka :-)
    Tak się złożyło, że większość telefonów z ciągle włączonym hotspotem
    wytrzymuje jakąś jedną, dwie godziny, a to i tak z górki i z wiaterm.
    Prosty routerek 4-5 h. Poza tym telefon się grzeje. Nawet bardzo.
    Poza tym za granicą jakoś lepiej spisują się lokalnie nabyte prepaidy niż
    mój abonament. A gdzie go sobie umieszczę, to już mniej istotne.
    Wielokrotnie praktykowane w opcji a. i b. Wybrałem mniejsze zło :-P