  • 1. Data: 2011-12-06 11:33:40
    Temat: Awaria GPRS Plus-a we Wrocławiu ???
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...com>

    Czy komuś przebywającemu obecnie we Wrocławiu i korzystającemu z Plus-
    a działa pakietowa transmisja danych GPRS ???

    Od godz. 10.30 bynajmniej u mnie występuje brak możliwości transmisji
    danych w sieci Plus GSM.

  • 2. Data: 2011-12-06 12:44:21
    Temat: Re: Awaria GPRS Plus-a we Wrocławiu ???
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 06 Dec 2011 03:33:40 -0800, r...@g...pl wrote:

    > bynajmniej u mnie występuje brak możliwości transmisji

    Skoro "bynajmniej" to w czym problem?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2011-12-06 13:09:00
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-06 12:33, r...@g...pl pisze:
    > Od godz. 10.30 bynajmniej u mnie występuje brak możliwości transmisji
    > danych w sieci Plus GSM.

    Rozumiesz znaczenie słowa "bynajmniej" ?

  • 4. Data: 2011-12-06 14:06:32
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

  • 5. Data: 2011-12-06 14:32:19
    Od: Jadryś <I...@y...com>

    W dniu 2011-12-06 15:06, Tomaszek pisze:

    > Rozumiesz znaczenie słowa "bynajmniej" ?

    Ojej! Pomylił facet przynajmniej z bynajmniej a wy zaraz raban jakby się
    paliło..

  • 6. Data: 2011-12-06 14:47:46
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-06 15:32, Jadryś pisze:
    > Ojej! Pomylił facet przynajmniej z bynajmniej a wy zaraz raban jakby się
    > paliło..

    No wiesz, czytam to co jest napisane, a nie to co wydaje mi się, że
    powinno być.

  • 7. Data: 2011-12-06 15:18:05
    Od: Jadryś <I...@y...com>

    W dniu 2011-12-06 15:47, Tomaszek pisze:

    > No wiesz, czytam to co jest napisane, a nie to co wydaje mi się, że
    > powinno być.

    Sorry, ale Twój zamysł wydawał się być inny.. Nie poprosiłeś o
    wytłumaczenie sensu całego pytania, tylko o słowo "bynajmniej".

  • 8. Data: 2011-12-07 08:58:22
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-06 16:18, Jadryś pisze:
    > Sorry, ale Twój zamysł wydawał się być inny.. Nie poprosiłeś o
    > wytłumaczenie sensu całego pytania, tylko o słowo "bynajmniej".

    Zauważ, że to słowo zmienia sens całego posta. Czyni go bezsensownym;)

  • 9. Data: 2011-12-08 12:10:18
    Od: Jadryś <I...@y...com>

    W dniu 2011-12-07 09:58, Tomaszek pisze:

    > Zauważ, że to słowo zmienia sens całego posta. Czyni go bezsensownym;)

    Oczywiście, ale tylko dla jakiegoś obcokrajowca słabo znającego język
    polski. Natomiast dla osoby używającej języka polskiego na co dzień sens
    całego zdania jest oczywisty.

  • 10. Data: 2011-12-08 13:48:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jadryś napisa?(a):

    > Oczywiście, ale tylko dla jakiegoś obcokrajowca słabo znającego język
    > polski. Natomiast dla osoby używającej języka polskiego na co dzień sens
    > całego zdania jest oczywisty.

    Dobra, dobra... ;)

    j.

    --