-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostra
da.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "vari" <v...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: indolencja pracowników infolinii UKE
Date: Thu, 30 Jul 2009 10:49:42 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 54
Message-ID: <h4rmv2$iv7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: eir144.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1248943907 19431 83.21.133.144 (30 Jul 2009
08:51:47 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jul 2009 08:51:47 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228713
[ ukryj nagłówki ]Właśnie przeprowadziłem rozmowę z pracownikiem obsługującą Infolinię
Konsumencką UKE.
Gdy podniosłem temat wskaźników jakości określonych w Decyzji Prezesa UKE,
pan mi przerwał i stwierdził kategorycznie, że "nie ma czegoś takiego".
Zacytowałem mu wiec numer decyzji.
Chodzi o tę decyzję http://varicap.webpark.pl/powszechna.pdf
Zaczął się wykręcać, że te wskaźniki "to są dla nas" a nie dla abonenta i
wogóle.
Odczułem, że uważa każdego dzwoniącego za istotę niższej kasty, debila....
no abonenta przecież.
Ostatnio moja współpraca z UKE układa się źle.
Wysyłają okrojone materiały na moje wnioski o udzielenie informacji
publicznej.
Są to wnioski o materiały podlegające tej definicji ale pewne dane wycięto
bo tak sobie zapewne życzą podmioty współpracujace z UKE.
Odnoszę też wrażenie, że wróciła stara gwardia na niskie szczeble urzędu.
Znam przecież "inspektorów" (z bardzo niemiłym podejsciem do ludzi - rodem z
minionego ustroju), któzy parcują tam od lat. Od lat 80.
Nie ma nic przeciwko temu ale jeśli ktoś zachowuje się jak urzędnik z
tamtych lat to powinno się go wymienić.
Jest też młody narybek, szybko chłonący takie nastawienie ("my tu się
łącznoscią zajmujemy a to nie dla byle obywatela zagadnienia są").
Gdy do UKE przeszła Anna Streżyńska i w pierwszym okresie Jej urzdowania,
nawet zasiedziałe PRLowskie prukwy chyba bały się nieco.
Nie czuły się pewnie i pracowały jak nalezy.
Teraz już atmosfera się rozluźniła, wiedzą, że nie "będą zwalniać" i jest po
staremu.
Zwłaszcza w Delegaturach spotykam się z niemiłym traktowaniem (gdy dzwonię).
Dla równowagi przyznam iż na Infolinii Konsumenckiej do tej pory spotykałem
miłe, życzliwe osoby i zaangażowane w rozwiązanie problemu klienta
Po głosie sądzę że były to młode osoby.
Dziś też był jakiś młody pan ale miły nie był.
Nie mniej jednak nawet ci mili dość kiepsko stali z wiedzą merytoryczną.
Dziś, nie dość że konsultant nie wiedział co odpowiedzieć (w zwiazku z tym
szedł "w zaparte" bo "przecież ja tu jestem konsulatnem" - jak powiedział mi
raz pracownik 19393, w domyśle że w związku z tym MUSI wiedzieć lepiej), to
jeszcze zachowywal się niezbyt miło.
Ja rozumiem, że można nie wiedzieć o czymś. Ale można się do tego przyznać.
Wszak jak mawiał mój ojciec - inżynier nie musi wiedzieć - musi wiedzieć
GDZIE ZNALEŹĆ informację.
Nie lubię być traktowany jak sierota we mgle, którą konsultant musi
uświadamiać dziecinnymi sformułowaniami, majacymi się zresztą średnio do
rzeczywistości.
Nie wiesz o czym mówię ? - powiedz to !
Podziękuję grzecznie i gdzie indziej popytam.
On przyjął postawę klasyczną: skoro _JA_ o tym nie slyszałem to to nie
istnieje.
Klient coś sobie uroił (jak zwyle pewnie to, że ma jakieś prawa - haha) i
dzwoni. A powinien siedzieć w domu i być zadowolonym kumotrem.
vari
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz
- 2025-02-16 Czy chodzenie jest ekologiczne?
- 2025-02-15 skurwiałe miasto
- 2025-02-16 Puszka lub gniazdo trójfazowe na balkonie
- 2025-02-16 Przepisy przeciwpożarowe w bloku mieszkalnym.