  • Data: 2009-07-31 11:15:15
    Temat: Re: indolencja pracowników infolinii UKE
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h4rmv2$iv7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Chodzi o tę decyzję http://varicap.webpark.pl/powszechna.pdf

    Hm, a tak swoja droga .. czy to wlasciwe zeby takie wymagania
    ustalac _PO_ konkursie ?

    No chyba ze do konkursu zglaszano rozne oferty, wygrala najlepsza,
    a oferte oferenta urzad zatwierdzil w formie decyzji ..

    > Zaczął się wykręcać, że te wskaźniki "to są dla nas" a nie dla
    > abonenta i wogóle.

    No akurat ten to tak sformulowany ze nie wiadomo o co chodzi :-)

    80% wszystkich polaczen, czy 80% konkretnego abonenta ?
    W jednym dniu, czy przez 5 lat ?
    Z 0202122, czy dowolnych dwoch modemow miedzy abonentami [haha -
    jeden ISDN ?]

    > Ostatnio moja współpraca z UKE układa się źle.
    > Wysyłają okrojone materiały na moje wnioski o udzielenie
    > informacji publicznej.
    > Są to wnioski o materiały podlegające tej definicji ale pewne
    > dane wycięto bo tak sobie zapewne życzą podmioty współpracujace z
    > UKE.
    > Odnoszę też wrażenie, że wróciła stara gwardia na niskie szczeble
    > urzędu.

    Malo prawdopodobne. Albo nigdy nie przestali pracowac, albo
    wyszkolili mlodych :-)

    > Dla równowagi przyznam iż na Infolinii Konsumenckiej do tej pory
    > spotykałem miłe, życzliwe osoby i zaangażowane w rozwiązanie
    > problemu klienta
    > Po głosie sądzę że były to młode osoby.

    Spoko spoko - wkrotce sie okaze ze klienci maja takie problemy
    ktorych nie sposob latwo rozwiazac.
    I bedzie jak pod 19393 :-)

    J.