-
Data: 2009-07-31 12:12:46
Temat: Re: indolencja pracowników infolinii UKE
Od: "jerzyn" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:h4rmv2$iv7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Właśnie przeprowadziłem rozmowę z pracownikiem obsługującą Infolinię
> Konsumencką UKE.
> Gdy podniosłem temat wskaźników jakości określonych w Decyzji Prezesa UKE,
> pan mi przerwał i stwierdził kategorycznie, że "nie ma czegoś takiego".
> Zacytowałem mu wiec numer decyzji.
> Chodzi o tę decyzję http://varicap.webpark.pl/powszechna.pdf
> Zaczął się wykręcać, że te wskaźniki "to są dla nas" a nie dla abonenta i
> wogóle.
> Odczułem, że uważa każdego dzwoniącego za istotę niższej kasty, debila....
> no abonenta przecież.
> Ostatnio moja współpraca z UKE układa się źle.
Są dwie sprawy ,podziwiam Twoja wiedze ale dopuść ze tam po drugiej stronie
są tez ludzie i to młodsi i bardziej niecierpili i oni się uczą w sumie
rozmów z klientem.Sam miałem dwa kontakty z Urzędem, jeden telefoniczny i
jeden mailowy.Temat mojej skargi był oczywisty,służby pocztowe miały gdzieś
moje zażalenia odnośnie pracy poczty, a konkretnie wściekło mnie jak moje
przelewy bankowe przyniósł gościu z całkiem innego bloku.Nie bardzo lubię
jeśli moje konto bankowe i jego zawartość jest dostępna i tutaj kłania się
rzetelność poczty.Służby pocztowe miały w "głębokim' niepoważaniu moje
skargi i dopiero UKE "wyprostowało" ten temat i to jest duży plus dla
urzędu. Dopuść tez do wiadomości, ze mieć kilku "upierdliwych " klientów i
ma się dość i to jeszcze klientów którzy wszystko wiedza najlepiej i proste
pytanie, po kiego zawracają d... urzędom.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=