-
Data: 2009-07-31 12:31:29
Temat: Re: indolencja pracowników infolinii UKE
Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]>> Ostatnio moja współpraca z UKE układa się źle.
> Są dwie sprawy ,podziwiam Twoja wiedze ale dopuść ze tam po drugiej
> stronie są tez ludzie i to młodsi i bardziej niecierpili i oni się uczą w
> sumie rozmów z klientem.Sam miałem dwa kontakty z Urzędem, jeden
> telefoniczny i jeden mailowy.Temat mojej skargi był oczywisty,służby
> pocztowe miały gdzieś moje zażalenia odnośnie pracy poczty, a konkretnie
> wściekło mnie jak moje przelewy bankowe przyniósł gościu z całkiem innego
> bloku.Nie bardzo lubię jeśli moje konto bankowe i jego zawartość jest
> dostępna i tutaj kłania się rzetelność poczty.Służby pocztowe miały w
> "głębokim' niepoważaniu moje skargi i dopiero UKE "wyprostowało" ten temat
> i to jest duży plus dla urzędu. Dopuść tez do wiadomości, ze mieć kilku
> "upierdliwych " klientów i ma się dość i to jeszcze klientów którzy
> wszystko wiedza najlepiej i proste pytanie, po kiego zawracają d...
> urzędom.
Ja rozumiem, ale jeśli ktoś jest wkurzony po rozmowie z poprzednim klientem
to niech chwile ochłonie, nie odbiera telefonów a nie wyładowywuje swą
frustrację na mnie bo ja do niego miło i kulturalnie.
Nie każdy nadaje się (i nikt gonie zmusza) do pracy z ludzmi.
Ludzie bywają upierdliwi i może ten pracownik być świetnym specjalistą ale w
innym dziale.
Jeśli ma odbierać telefony to dobrze by było gdyby umiał się zachować.
Ja też uważam, że UKE, zwłaszcza pod rzadami Anny Streżyńskiej to najlepiej
działający urząd centralny w kraju.
Ale odnioslem wrażenie, że i tu zaczęło się pogarszać.
Bo nie chodzi o ten jeden przypadek nadętego pana konsultanta ale o kilka
ostatnich spraw, które załatwili po prostu niewłaściwie.
A jeszcze do niedawna było super.
Mam nadzieję że to przypadek po prostu i dalej będzie OK.
vari
Następne wpisy z tego wątku
- 01.08.09 08:43 jerzyn
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=