-
Data: 2009-07-31 12:31:29
Temat: Re: indolencja pracowników infolinii UKE
Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]>> Ostatnio moja współpraca z UKE układa się źle.
> Są dwie sprawy ,podziwiam Twoja wiedze ale dopuść ze tam po drugiej
> stronie są tez ludzie i to młodsi i bardziej niecierpili i oni się uczą w
> sumie rozmów z klientem.Sam miałem dwa kontakty z Urzędem, jeden
> telefoniczny i jeden mailowy.Temat mojej skargi był oczywisty,służby
> pocztowe miały gdzieś moje zażalenia odnośnie pracy poczty, a konkretnie
> wściekło mnie jak moje przelewy bankowe przyniósł gościu z całkiem innego
> bloku.Nie bardzo lubię jeśli moje konto bankowe i jego zawartość jest
> dostępna i tutaj kłania się rzetelność poczty.Służby pocztowe miały w
> "głębokim' niepoważaniu moje skargi i dopiero UKE "wyprostowało" ten temat
> i to jest duży plus dla urzędu. Dopuść tez do wiadomości, ze mieć kilku
> "upierdliwych " klientów i ma się dość i to jeszcze klientów którzy
> wszystko wiedza najlepiej i proste pytanie, po kiego zawracają d...
> urzędom.
Ja rozumiem, ale jeśli ktoś jest wkurzony po rozmowie z poprzednim klientem
to niech chwile ochłonie, nie odbiera telefonów a nie wyładowywuje swą
frustrację na mnie bo ja do niego miło i kulturalnie.
Nie każdy nadaje się (i nikt gonie zmusza) do pracy z ludzmi.
Ludzie bywają upierdliwi i może ten pracownik być świetnym specjalistą ale w
innym dziale.
Jeśli ma odbierać telefony to dobrze by było gdyby umiał się zachować.
Ja też uważam, że UKE, zwłaszcza pod rzadami Anny Streżyńskiej to najlepiej
działający urząd centralny w kraju.
Ale odnioslem wrażenie, że i tu zaczęło się pogarszać.
Bo nie chodzi o ten jeden przypadek nadętego pana konsultanta ale o kilka
ostatnich spraw, które załatwili po prostu niewłaściwie.
A jeszcze do niedawna było super.
Mam nadzieję że to przypadek po prostu i dalej będzie OK.
vari
Następne wpisy z tego wątku
- 01.08.09 08:43 jerzyn
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=