-
Data: 2009-07-30 08:49:42
Temat: indolencja pracowników infolinii UKE
Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Właśnie przeprowadziłem rozmowę z pracownikiem obsługującą Infolinię
Konsumencką UKE.
Gdy podniosłem temat wskaźników jakości określonych w Decyzji Prezesa UKE,
pan mi przerwał i stwierdził kategorycznie, że "nie ma czegoś takiego".
Zacytowałem mu wiec numer decyzji.
Chodzi o tę decyzję http://varicap.webpark.pl/powszechna.pdf
Zaczął się wykręcać, że te wskaźniki "to są dla nas" a nie dla abonenta i
wogóle.
Odczułem, że uważa każdego dzwoniącego za istotę niższej kasty, debila....
no abonenta przecież.
Ostatnio moja współpraca z UKE układa się źle.
Wysyłają okrojone materiały na moje wnioski o udzielenie informacji
publicznej.
Są to wnioski o materiały podlegające tej definicji ale pewne dane wycięto
bo tak sobie zapewne życzą podmioty współpracujace z UKE.
Odnoszę też wrażenie, że wróciła stara gwardia na niskie szczeble urzędu.
Znam przecież "inspektorów" (z bardzo niemiłym podejsciem do ludzi - rodem z
minionego ustroju), któzy parcują tam od lat. Od lat 80.
Nie ma nic przeciwko temu ale jeśli ktoś zachowuje się jak urzędnik z
tamtych lat to powinno się go wymienić.
Jest też młody narybek, szybko chłonący takie nastawienie ("my tu się
łącznoscią zajmujemy a to nie dla byle obywatela zagadnienia są").
Gdy do UKE przeszła Anna Streżyńska i w pierwszym okresie Jej urzdowania,
nawet zasiedziałe PRLowskie prukwy chyba bały się nieco.
Nie czuły się pewnie i pracowały jak nalezy.
Teraz już atmosfera się rozluźniła, wiedzą, że nie "będą zwalniać" i jest po
staremu.
Zwłaszcza w Delegaturach spotykam się z niemiłym traktowaniem (gdy dzwonię).
Dla równowagi przyznam iż na Infolinii Konsumenckiej do tej pory spotykałem
miłe, życzliwe osoby i zaangażowane w rozwiązanie problemu klienta
Po głosie sądzę że były to młode osoby.
Dziś też był jakiś młody pan ale miły nie był.
Nie mniej jednak nawet ci mili dość kiepsko stali z wiedzą merytoryczną.
Dziś, nie dość że konsultant nie wiedział co odpowiedzieć (w zwiazku z tym
szedł "w zaparte" bo "przecież ja tu jestem konsulatnem" - jak powiedział mi
raz pracownik 19393, w domyśle że w związku z tym MUSI wiedzieć lepiej), to
jeszcze zachowywal się niezbyt miło.
Ja rozumiem, że można nie wiedzieć o czymś. Ale można się do tego przyznać.
Wszak jak mawiał mój ojciec - inżynier nie musi wiedzieć - musi wiedzieć
GDZIE ZNALEŹĆ informację.
Nie lubię być traktowany jak sierota we mgle, którą konsultant musi
uświadamiać dziecinnymi sformułowaniami, majacymi się zresztą średnio do
rzeczywistości.
Nie wiesz o czym mówię ? - powiedz to !
Podziękuję grzecznie i gdzie indziej popytam.
On przyjął postawę klasyczną: skoro _JA_ o tym nie slyszałem to to nie
istnieje.
Klient coś sobie uroił (jak zwyle pewnie to, że ma jakieś prawa - haha) i
dzwoni. A powinien siedzieć w domu i być zadowolonym kumotrem.
vari
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=