eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaindolencja pracowników infolinii UKERe: indolencja pracowników infolinii UKE
  • Data: 2009-08-01 08:43:36
    Temat: Re: indolencja pracowników infolinii UKE
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h4uope$dks$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Jeśli ma odbierać telefony to dobrze by było gdyby umiał się zachować.
    > Ja też uważam, że UKE, zwłaszcza pod rzadami Anny Streżyńskiej to
    > najlepiej działający urząd centralny w kraju.
    > Ale odnioslem wrażenie, że i tu zaczęło się pogarszać.
    > Bo nie chodzi o ten jeden przypadek nadętego pana konsultanta ale o kilka
    > ostatnich spraw, które załatwili po prostu niewłaściwie.
    > A jeszcze do niedawna było super.
    > Mam nadzieję że to przypadek po prostu i dalej będzie OK.

    Mam za mało doświadczenia z tym Urzędem ,te doświadczenia które mam, są
    pozytywne.Kontakt z UKE jest to ciastko z kremem w porównaniu z kontaktami z
    BOK na przykład Ery. Makabra jest "przejście" zgłoszenia awarii czy to
    telefonu czy to Blueconecta, mało ze musi człowiek wysłuchiwać kretyńskie
    uwagi konsultantów ,mając legalny program antywirusowy konsultant radzi mi
    go wyłączyć aby Bluconnect zaczął pracować normalnie.Cały czas było OK,
    nagle się popsuło ,nie dzwonie do BOK i tak nic nie załatwię ,czasami pisze
    ale tez z zerowym wynikiem.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: