  • 11. Data: 2010-08-10 10:08:53
    Temat: Re: ile pali faktycznie
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "zbigniew" <...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i3phk1$hds$1@news.onet.pl...
    > Ile Wam pali "praktycznie" Aygo,C1,107

    Czy moze nam samochod spalac benzyne teoretycznie ?

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-08-10 10:27:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin P_ablo

    > Czy moze nam samochod spalac benzyne teoretycznie ?

    Jak najbardziej. Na przykład mój pali teoretycznie 5 litrów, a
    praktycznie 15.

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-08-10 10:27:56
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

    > Klasyka usenetu. Zwykle odzywaja sie ci, ktorzy na zadany temat nie maja
    > pojecia, przy czym zdaje sie im, ze wlasnie dali pokaz intjeligentnej
    > łodpowiedzi.

    Amen

  • 14. Data: 2010-08-10 11:12:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil_pl

    > Amen

    Wiesz w ogóle co to znacz "amen"?

    --
    ignorance is bliss

  • 15. Data: 2010-08-10 13:20:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-10, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Jak najbardziej. Na przykład mój pali teoretycznie 5 litrów, a
    > praktycznie 15.

    Razem dwadzieścia. Coś dużo Ci pali. MaszPunto?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2010-08-10 14:06:39
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik to napisał:
    > Wiesz w ogóle co to znacz "amen"?

    Pewnie coś podobnego do "Enter" albo "Howgh!" ;-)

  • 17. Data: 2010-08-10 15:24:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysiek Kielczewski w
    -ho.pl>:

    > Razem dwadzieścia. Coś dużo Ci pali. MaszPunto?

    Dużo pali bo mu sonde lambda trochę ukradli...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 18. Data: 2010-08-10 16:18:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin 'Tom N'

    > Dużo pali bo mu sonde lambda trochę ukradli...

    Wyjąłeś mi to z ust. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 19. Data: 2010-08-10 19:11:46
    Od: "grin" <s...@a...er>

    > Wiesz w ogóle co to znacz "amen"?

    "na pewno", "wierność", od rdzenia amint - był mocny
    amen" jest także używane jako zwrot w rodzaju "niech tak będzie".

    Halacha (prawo żydowskie) mówi, że każdy, kto słyszy kogoś innego,
    wymawiającego błogosławieństwo, powinien odpowiedzieć na zakończenie amen

  • 20. Data: 2010-08-10 19:13:38
    Od: "grin" <s...@a...er>

    > Wyjąłeś mi to z ust.

    I skończyła się przyjemna chwila :-)