  • 1. Data: 2009-07-04 07:31:45
    Temat: ile kosztuje wymiana migawki w 350D?
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Ile kosztuje wymiana migawki w 350D?
    Q-cze, chyba mnie to czeka, kupiłem na allegro '350D z małym przebiegiem'.

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 2. Data: 2009-07-04 08:31:09
    Temat: Re: ile kosztuje wymiana migawki w 350D?
    Od: "Sławek K." <s...@i...pl>

    Użytkownik "J-L-F" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ile kosztuje wymiana migawki w 350D?
    > Q-cze, chyba mnie to czeka, kupiłem na allegro '350D z małym przebiegiem'.

    Poczytaj tutaj: http://canon-board.info/showthread.php?t=17120
    Kiedyś to kosztowało ok. 600-700 zł

    Sławek

  • 3. Data: 2009-07-04 08:32:47
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J-L-F" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ile kosztuje wymiana migawki w 350D?

    najprościej chyba zadzwonić do serwisu na Żytniej:
    http://www.e-csi.pl/csi_new/index.php i zapytać

    zrobiłem tak przed kupnem 40d i dostałem informację, że dla tego modelu to
    ok 600 pln

    --
    pozdrowionka
    Kamyk

  • 4. Data: 2009-07-04 08:45:01
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    J-L-F pisze:
    > Ile kosztuje wymiana migawki w 350D?
    > Q-cze, chyba mnie to czeka, kupiłem na allegro '350D z małym przebiegiem'.

    Dzięki za informacje.
    No to mam problem.

  • 5. Data: 2009-07-04 08:52:15
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

    > Dzięki za informacje.
    > No to mam problem.

    a jaki to jest ten niemały przebieg? migawka już poszła do nieba i nie da
    się robić zdjęć czy wnioskujesz, że należy ją wymienić po innych objawach?

    --
    pozdrowionka
    Kamyk

  • 6. Data: 2009-07-04 09:05:11
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    kamyk pisze:
    > Użytkownik "J-L-F" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a jaki to jest ten niemały przebieg? migawka już poszła do nieba i nie da
    > się robić zdjęć czy wnioskujesz, że należy ją wymienić po innych objawach?

    Po włączeniu aparatu po jednodniowej przerwie (jak przerwa jest
    mniejsza, to efekt się nie powtarza), pierwsze zdjęcie jest
    prześwietlone, ciemne, bez szczegółów jakichkolwiek.
    Następne zdjęcia są poprawne, potem robiąc zdjęcia, zdarza się, że
    występuje seria prześwietlonych zdjęć, np 10 na 300 zdjęć z wycieczki.
    Myślę, że to migawka zaczyna szwankować.

  • 7. Data: 2009-07-04 09:26:14
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    kamyk pisze:
    > Użytkownik "J-L-F" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a jaki to jest ten niemały przebieg? migawka już poszła do nieba i nie da
    > się robić zdjęć czy wnioskujesz, że należy ją wymienić po innych objawach?

    Co do przebiegu, to aparat robi zdjęcia na 210 stronie, czyli 210 razy
    100 = 21000

    Niby jeszcze nie jest krytycznie.

  • 8. Data: 2009-07-04 10:46:05
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

    > Co do przebiegu, to aparat robi zdjęcia na 210 stronie, czyli 210 razy 100
    > = 21000
    >
    > Niby jeszcze nie jest krytycznie.

    mój 350d nie zawsze umieszczał 100 zdjęć w jednym katalogu, zazwyczaj mniej,
    nie dochodziłem w jakich sytuacjach i dlaczego

    pozatem google twierdzi, że pierwszy katalog zakładany przez aparat ma numer
    100 więc przebieg możesz mieć o połowę niższy :) prawdziwy przebieg podobno
    tylko żytnia jest w stanie podać

    wyczytałem też, że zepsuta migawka objawia sie komunikatem error 99, ale
    wiem, że nie tylko ona (u mnie się taki pojawia dość rzadko i wystarczy
    wyłączyć i włączyć aparat by zniknął)

    zastanawiam się czy objawy które opisałeś nie mogą być spowodowane np.
    wadliwym światłomierzem?

    --
    pozdrowionka
    Kamyk

  • 9. Data: 2009-07-04 14:12:14
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamyk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyłączyć i włączyć aparat by zniknął)
    >
    > zastanawiam się czy objawy które opisałeś nie mogą być spowodowane np.

    A czy ten efekt pojawia się niezależnie od obiektywu jaki masz założony? Bo
    może to też być wina obiektywu (przesłony).
    pzdr
    Krzychu

  • 10. Data: 2009-07-04 14:41:04
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Krzychu pisze:
    > Użytkownik "kamyk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A czy ten efekt pojawia się niezależnie od obiektywu jaki masz założony? Bo
    > może to też być wina obiektywu (przesłony).

    Sprawdziłem to i efekt nie zależy od obiektywu - to body.