  • 11. Data: 2009-07-04 15:02:12
    Temat: Re: ile kosztuje wymiana migawki w 350D?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    J-L-F pisze:

    > Sprawdziłem to i efekt nie zależy od obiektywu - to body.

    Przejdź w tryb M. Ustaw prawidłową ekspozycję i rób zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 12. Data: 2009-07-04 17:52:21
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > mniejsza, to efekt się nie powtarza), pierwsze zdjęcie jest prześwietlone,
    > ciemne, bez szczegółów jakichkolwiek.

    To prześwietlone czy niedoświetlone? To nie negatyw.
    Sam mam Nikona, ale czytałem tu na grupie, że Canon wymienia migawki
    niezależnie od gwarancji, liczy się tylko ilość klapnięć. Możliwe, że
    dotyczy to tylko wyższych modeli.

    --
    Radosny

  • 13. Data: 2009-07-04 19:44:06
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Paweł W. pisze:

    > Przejdź w tryb M. Ustaw prawidłową ekspozycję i rób zdjęcia.

    Dzięki.
    Miałeś ten sam problem?
    Rozumiem, ze muszę to robić przy każdym włączeniu aparatu - to trochę
    będzie upierdliwe, ale jak mus to mus!

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 14. Data: 2009-07-05 19:13:47
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "J-L-F" napisał
    > Co do przebiegu, to aparat robi zdjęcia na 210 stronie, czyli 210 razy 100
    > = 21000
    >
    > Niby jeszcze nie jest krytycznie.
    mam programik 40D shutter count, pokazuje że działa też z 450D i 1000D, ale
    może jest wersja do Twojego aparatu. pogrzeb w necie

  • 15. Data: 2009-07-05 20:15:50
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    J-L-F pisze:

    > Dzięki.
    > Miałeś ten sam problem?
    > Rozumiem, ze muszę to robić przy każdym włączeniu aparatu - to trochę
    > będzie upierdliwe, ale jak mus to mus!

    Nie o to mi chodzi. Jeśli to problem migawki, to będą różnie naświetlone
    zdjęcia tego samego kadru. Jeśli to problem światłomierza, to zdjęcia
    będą idealnie równo naświetlone. Chodzi o sprawdzenie powtarzalności
    wyników.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.