    From: X <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPlus komórka a komputer
    Date: Sun, 04 Oct 2009 17:33:10 +0200

    Użytkownik Kapsel napisał:
    > Zainteresowałem się trochę pakietem iPuls, bodaj 49 zł i internet niby na
    > stałe ;)
    >
    > Zastanawia mnie jednak problem korzystania z tegoż z komórki i komputera.
    > Jak pisałem wcześniej, chcę jakiś współczesny mądry telefon, z którego by
    > się dało buszować w sieci, rozumiem, że da się takiego iplusa z nim spiąć?
    > A czy zamiennie bezboleśnie w miarę da się takiego iPlusa przepiąć do
    > komputera czasem?

    Lepiej kupić pakiet internetowy w abonamentowym głosowym Plsuei lub
    Simplusie Twoim Profilu, MixPlus IV lub 36,6. 25MB na miesiąc to 5zł,
    100MB- 10zł, 250MB-20zł, 500MB-35zł. Nie potrzeba wtedy żadnego iPlusa.
    Telefon służy za komputer lub za modem do komputera. Wszystko na 1
    karcie SIM. I do tego telefon dzięki swoim rozmiarom jest chyba bardziej
    czuły na zasięg niż jakiś tam modem USB produkcji chińskiej.