eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPhone5 nie jest wodoodporny... › Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Date: Tue, 16 Apr 2013 13:10:47 -0500
    Organization: prywatna
    Lines: 1
    Message-ID: <kkk420$hiu$1@dont-email.me>
    References: <kjpmlk$bvi$1@dont-email.me>
    <516858ab$0$63582$c3e8da3$14a0410e@news.astraweb.com>
    <kk9vq2$cbb$1@dont-email.me> <516bc03c$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <kki2sf$v0o$1@dont-email.me> <516c9678$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkicu3$lgk$1@dont-email.me> <516cd78c$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 16 Apr 2013 18:08:01 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="4019639876fb17f99859f5a942be2d4f";
    logging-data="18014";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19uGggAuNBdbCgorPw/glTA"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <516cd78c$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:KkSsqGUscBQCmKqa9+KT7UGopbk=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1044661
    [ ukryj nagłówki ]

    "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote in message
    news:516cd78c$0$1261$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2013-04-16 04:30, Pszemol pisze:
    >> Serwis Cię nie przyłapał na tym oszustwie - tutaj zgoda, nie
    >> zauważyli nalepki, albo z innego powodu nie wyszło na jaw...
    >
    > Pieprzysz. Serwis zapewne nie zauważył, bo nie chciał zauważyć -
    > serwisanci też chcą zarabiać, a żeby zarabiać, muszą mieć pracę.
    > Serwis niezależny (choć autoryzowany) i nikt im tam na ręce nie patrzy.

    Tak, tak, czyli oszukując producenta (Toshibę) dałeś zarobić serwisowi?

    > Nawet nie można mieć tu pewności co padło. Może tylko jakiś bezpiecznik, a
    > im się akurat bardziej opłacało wymienić płytę główną?
    > No i jak się czepiasz słówek, to sprecyzuję: pani pytała o objawy. To
    > zgodnie z prawdą powiedziałem, że się nie uruchamia. A skoro tę naklejkę
    > zobaczyłem ja, to jakim cudem oni mogli nie zauważyć?
    > Natomiast wysuszyłem, bo miałem nadzieję, że po wysuszeniu zacznie
    > działać. Zwłaszcza że nie padł od razu po zalaniu i pracował jeszcze ileś
    > tam godzin.

    Jasne, jasne... niewiniątko :-)
    Takie bajki to księdzu w konfesjonale możesz nawijać a nie do mnie.
    Tylko nie nawijaj coś o dbaniu Toshiby o użytkownika bo mógłbyś
    tak napisać gdybyś uczciwie (!) powiedział że zalałeś, wysuszułeś, ale
    zataiłeś to bo doskonale wiedziałeś że zalanie nie podlega gwarancji,
    nawet u tak "dbającej o klienta" Toshibie..

    Myślę że możesz skończyć to nawijanie bo u mnie rozgrzeszenia nie będzie ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: