  • 31. Data: 2009-07-01 05:40:08
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Nokia jest na rynku telefonów od lat wielu a Apple nie.

    Tym gorzej dla Nokii skoro firma "z kapelusza" pierwszym telefonem
    zajela 10% rynku

    > Kilka lat temu? Jesteś pewien ,że nie dwa lata temu? Kilka = więcej niż
    > dwa a ipoo jest na rynku dopiero 2. Równiutko 2 lata.

    Appstore dzial gdzies od polowy roku 2008.

    > Bo niby co ma być user frielndly w telefonie bez dotyku? Może miałeś na
    > myśli idiot-friendly, ale idioci nie kupują smartphonów więc problemu
    > nie ma.

    Oczywiscie .... SYmbiana Nokii mam od czasow Nokii 7650, wiec nie troluj
    juz wiecej. Fajnie sie jezdzi do pracy Velocypedem nie jest on wszak
    dla idiotow.

    > Jakiego dystansu? Niech Apple wyprodukuje najpierw tyle modeli ile
    > wyprodukowała do tej pory Nokia to porozmawiamy.

    Po co skoro jeden PIERWSZY model Apple pobil Nokie.

    > Związku żadnego z rynkiem telekomunikacyjnym też wielkiego nie ma, w
    > każdym razie nie takiego, który pozwala na ocenę, który producent robi
    > lepsze telefony.

    Oczywiscie takie nastolatki troje z usenetu w Polsce zawsze wiedza lepiej.

    > Wychodzi na to, że poświęciłeś swój czas na pisanie bzdur.

    Buhahha zabawny troll

  • 32. Data: 2009-07-01 05:44:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Pozostaje problem co mają produkować jak nie kalosze. Czyli jak telefon, to
    > czym zaskoczyć klienta, żeby to kupił. Od blisko dwóch lat nie było w
    > zasadzie żadnych nowości technologicznych które zachęciłyby ludzi do
    > kupienia nowych fonów.

    S60v5 jest jakas proba... musza tylko troche popracowac nad tym i
    wsadzic jakies solidne procki bo jak Samsung Omnia HD bije wydajnoscia
    flagowa N97 to o czym to swiadczy ?

    > Kolejne megapiksele i kolejne megabity już nie robią
    > na nikim wrażenia. Ogryzkownia bardzo ładnie się wstrzeliła w dziure robiąc
    > piękny system (choć pusty). Ale teraz już każdy telefon jest piękny, nawet
    > iPoo się ludziom nudzi.

    Ipoo zyje bo ma aplikacje .... i mozesz na nim postawic wszystkie
    pierdolkowate funkcje. Na duze funkcje dopiero teraz pracuja jak
    Nawigacja czy zewnetrzne "urzadzenia" plus sterowaniki

    > Nokia poszła w dotykowy system, 5800 na razie się
    > sprzedaje. Szaleństwa nie ma, ale się sprzedaje. N97 ma szanse być
    > kosmiczną klapą - to klasa communicatorów, czyli oferta dla power-userów, a
    > ci od dawna się kłóca, czy winmo czy ipoo.

    Z cena 3000zł :) moga se skoczyc. Wystarczy zobaczyc jak kulawa
    wydajnosc jest N97 w poroewnaniu do Omnii HD na tym samym SYmbianie,

    > Ale pani Zosia jak kupuje nowy telefon, to wie co chciałaby mieć w nim i
    > wie, że najlepiej Nokię. Bo tak.
    > Panie Zosie kupują teraz tanie nokie o jakichś kompletnie dziwnych
    > numerkach, nierzadko z odzysku zamiast kupić bezapelacyjnie dobre telefony
    > - np. k800 z jakiś resztek magazynowych. Wiesz dobrze, że bije na głowę
    > większość tanich Nokii. Mimo to, pani Zosia pójdzie i kupi Nokię.

    Kwestia przyzwyczajenia to jak kupowanie badziewnego WM :)

  • 33. Data: 2009-07-01 05:46:27
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Mlody glupi choc zabawny ale jednak zbyt glupi trol z Ciebie

    Niestety jesteś "pożytecznym idiotą". A co do głupoty, to nie ja wychwalam
    iIdiotofon.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 34. Data: 2009-07-01 05:58:18
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jak to czekalo ? MMS to wedle Apple jakas namiastka "maila" skoro jest
    > mail to po co MMS w USA nikt tego nei uzywa. Aloe jak Europa chce to sie
    > zrobilo. Co do kopiuj i wklej to zasadniczo mnie nei brakuje ale pewnei to
    > jakas wada byla dla niektorych skoro ja zrobili.

    No tak, lepiej napierdalać od nowa cały text niz po prostu go skopiować.
    To jest faktycznie wynalazek dla debili którzy nie wpadną na to że da się
    coś po prostu przenieść. Niewątpliwy krok na przód, może 'era iphona'
    powinna zakończyć żywot xero, kopiowanie już nie jest trendy. TERAZ SIĘ
    PRZEPISUJE.

    LOL

  • 35. Data: 2009-07-01 06:04:08
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Kup se Velocyped zamiast rowery bedziesz mial poziom trudnosci.

    Ty kupiłeś coś na czym nie można zrobić prostej operacji jak copy/paste,
    musiały minąć dwa /?/ lata aby durni amerykanie wpadli na to że tak się da i
    to dopisać.

    MEGA RESPECT.

  • 36. Data: 2009-07-01 06:06:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

> [...]
    > coś po prostu przenieść. Niewątpliwy krok na przód, może 'era iphona'
    > powinna zakończyć żywot xero, kopiowanie już nie jest trendy. TERAZ SIĘ

    Bax Kopiuj i wklej wzorem twojego madrali Jacusia bylo od zawsze w
    zewnetrznej aplikacji. Wiec ...

    Ale co ty chcesz w multimedialnym telefonie przepisywac wypracowania ?

  • 37. Data: 2009-07-01 06:06:55
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Z cena 3000zł :) moga se skoczyc. Wystarczy zobaczyc jak kulawa wydajnosc
    > jest N97 w poroewnaniu do Omnii HD na tym samym SYmbianie,

    Hehehehe, a za nowy wynalazek appla to ile wołają teraz w necie 4-5kzł?

  • 38. Data: 2009-07-01 06:08:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Ty kupiłeś coś na czym nie można zrobić prostej operacji jak copy/paste,
    > musiały minąć dwa /?/ lata aby durni amerykanie wpadli na to że tak się da i
    > to dopisać.

    Wiesz telefon nie sluzy do przepisywania ksiazek. Skoro nie bylo a wade
    wytknela europa po premierze iphona 3G to sie zrobilo dla europy.

    Kopuj i wklej bylo w zewnetrznej aplikacji od zawsze.
    A dzis juz jest ... wiec o co chodzi ... czy mam mowic ze w 2001 w WM
    nie bylo koloru tylko bialoczarny phiii ale dzidostwo

  • 39. Data: 2009-07-01 06:09:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > Niestety jesteś "pożytecznym idiotą". A co do głupoty, to nie ja
    > wychwalam iIdiotofon.

    Trolinooo juz przestan szczekac bo osmieszach sie .... uzywaj sobie
    dalej swojego symbianika na 200MHz procesorze gdzie na wyswietlenei
    zdjecia trzeba czekac 10 sekund :) buheheh

  • 40. Data: 2009-07-01 06:09:47
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Oczywiscie... nie stac cie

    Na co mnie nie stać?

    i dorabiasz ideologie kupujac smartphona z
    > "wciskanym ekranem" co za porazka.

    A kto Ci powiedział że chcę dotykowy wyświetlacz a nie fizyczną klawiaturę
    qwerty?

    > Kup se Velocyped zamiast rowery bedziesz mial poziom trudnosci.

    Odpowiedź na poziomie iStrybyszewskiego:-/

    > Rozumiem ze zamiast wiettarki wybijasz dziure srubokretem ....
    > Gratuluje bycia debilem

    Masz rację, jesteś debilem. No ale skoro używasz iIdiotofonu to nawet nie
    dziwi.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D