  • 91. Data: 2009-07-01 19:32:17
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    ToMasz ni au koto ha itsumo tanosii

    > telefony telefonami, ale skąd ten wniosek powiązany magicznie z oceną
    > inteligencji adwersarza?

    iStrybyszewski nie potrafi zrozumieć że ktoś nie chce korzystać z
    AppStore/AndroidMarketa/Ovi. Że ktoś woli instalować aplikacje tradycyjnym
    sposobem i nie ciągnąć ich z centralnego repozytorium. Jak widać to
    przerasta iStrybyszewskiego. A że jedyne co umie to obrażać to obraża.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 92. Data: 2009-07-01 20:05:28
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Ale rozumiesz słowo pisane czy nie bardzo? Przesłanie mojego posta było
    > proste, normalni ludzie nie zmieniają komputerów na "mocniejsze" tylko
    > dlatego, że pojawiły się takowe jak wystarcza im ten który mają. To samo
    > tyczy się telefonów, tylko gadzeciarze zmieniają telefon na nowszy bo jest
    > nowszy i "lepszy"

    , a ci ubodzy gadżeciarze kupują G1, bo jest tani w promocji ;D

  • 93. Data: 2009-07-01 20:16:39
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Buhaha tak przyjazny telefon.

    Jak najbardziej.

    > Przciez to ty Symbiandioto mowiles ze uzywasz ulomnych telefonow
    > bo tak jest lepiej

    Bo wolę używać symbiany niż idiotofony?

    > Przeciez to ty napisales ze jezdzisz do pracy velocypedem i dziury
    > wiercisz śrubokrętem wiec juz sie nie tlumacz trolu.

    Nic takiego nie napisałem. Nieźle Ci bije na dekiel.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 94. Data: 2009-07-02 05:02:46
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Pan Piskorz ni au koto ha itsumo tanosii

    kie.html

    > prawda,
    > jakby w XXI wieku porównywać wartburga z trabantem,
    >
    > oba przedsięwzięcia są zaplanowane za maksymalizację zysków
    > i z najnowszą technologią nie miały nigdy nic wspólnego,
    >
    > apple miał, ale bardzo dawno temu,
    > nawet świetną architekturę procesorów w Mac-ach zamienił na popularne
    > tanie gówno,
    > telefony nokia odkąd się pojawiły, były najprymitywniejsze z
    > dostępnych,

    Miały proste menu, ale nie były prymitywne. Mieszasz pojęcia.

    > jeśli chodzi o lepsze telefony - tzw. smartfony,
    > to ich procesory szczytem technologii mogły być w 2. poł lat 80 XX
    > wieku, ARM był wtedy sercem biurkowego komputera, pomyślano go tak,
    > by wykonywał kod 6502,

    No to Nokia albo się pozbiera do kupy, albo upadnie. Choć w to drugie nie
    wierzę.

    > z telefonami, komputerami, samochodami, konem domowym i innymi
    > atrakcjami jest tak,
    > że tanie dziadostwo zawsze wygra

    Niestety.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 95. Data: 2009-07-02 05:55:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Asus P565? Marvell TavorP 800 MHz.
    > Ale nawet pierwsza Omnia ma wydajnieszy proc niż Cortexy z 3gsa.

    Ty sobie tak nie zartuj z ta Omnia :)

  • 96. Data: 2009-07-02 05:55:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Gry produkują, bo idioci potem w nie grają. To tak jak kiedyś dzieciakom
    > się dźojskit zepsuł i grali bez górnej nakładki, tylko blaszki
    > przyciskały. Tak samo można na ipoo grać.

    Szkoda ze nie masz pojecia o czym mowisz ... wiesz co to Gsensor he ?

  • 97. Data: 2009-07-02 05:57:08
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Ile jeszcze razy trzeba Ci wytłumaczyć? Było kilka postów o tym, że są
    > wirtualne pulpity a Ty jak debil swoje?

    Jak kupisz za 30 USD, wiec sa tak samo jak iphone ma MMS i wytniuj i
    wklej bo inaczej jestes parszywym pieprzonym hipokryta

    Wiec czekam na potwierdzenie iz uznajesz iz kazdy iphone ma MMS i wytnij
    i wklej

  • 98. Data: 2009-07-02 05:57:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
> [...]
    > tradycyjnym sposobem i nie ciągnąć ich z centralnego repozytorium. Jak
    > widać to przerasta iStrybyszewskiego. A że jedyne co umie to obrażać to

    A niektorzy wola velocyped jak Alextrolinoo from Poland

  • 99. Data: 2009-07-02 05:59:15
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Wiesz, ostatnią rzeczą, której potrzebuję na smartfona, laptopa czy też
    > komputer stacjonalny to są gry.

    Slusznie to co Jacus mowi jest swiete. A niedawno bradzlowali sie
    WMiarze ze Dooma maja a na iphonie nie ? Hipokryci.

    > Choć swoją drogą gier to jest od zajeb.... i jeszcze trochę pod WM. Idę
    > o zakład, że jest ich więcej w wersjach darmowych dla WM niż wszystkich
    > gier wyprodukowanych na iPho razem wziętych.

    Przegrales o jakosci gier nawet nie wspomne

    Nie widziales Appstore oj nie

  • 100. Data: 2009-07-02 05:59:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > No widzisz, kolejny raz udowadniasz, ze iPho to jednak jest zabawka do
    > gier i do niczego innego się nie nadaje :)
    > My natomiast jesteśmy użytkownikami potrzebującymi smartfonu do innych
    > celów i dlatego dla nas WM daje o wiele większe możliwości.

    Slusznie obywateli wyrzuciles juz swojego laptopa bo sa na niego gry
    wiec musi byc zabawka. I znow na durnia z logiki wyszedles