  • 191. Data: 2009-07-20 07:22:10
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Otwarty w sensie możliwości zainstalowania dowolnej aplikacji.
    > Nieistotne skąd ją mam. Oczywiście wszystko legalnie. I żadnego
    > repozytorium.

    No to niestety iphone spelnia ten warunek... wystraczy plik .ipa.

    > Zapomniałeś o wielowątkowości.

    Iphone wszystko to ma biedaku. Pozatym miales na mysli pewnei
    wielozadaniowosc,

  • 192. Data: 2009-07-20 07:22:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > A jakie rozszerzenie mają pliki instalacyjne na iPhone? I gdzie je znaleźć?

    W Appstore, Cydii na stronach www, plik (.ipa)

  • 193. Data: 2009-07-20 07:24:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Możliwość uruchomienia wielu aplikacji/procesów. Z procesorami nie ma to
    > nic wspólnego.

    Zeby urchomic wiele watkow ,... trzeba miec NA CZYM.
    Mylisz wielozadaniowosc od wielowatkowosci.

    Tak czy siak wielozadaniowosc w iphonei istnieje wystarczy zobaczyz
    liste procesow za pomoca terminala. Zarono Safarii jak i ipod działaja w
    tle razem z Appstore inaczej nie widzialbyc magicznych cyferek. Do tego
    PNS w sofcie 3.0

  • 194. Data: 2009-07-22 21:03:42
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > No to niestety iphone spelnia ten warunek... wystraczy plik .ipa.

    To po kiego Ci AppStore? Skoro to takie proste.

    > Iphone wszystko to ma biedaku. Pozatym miales na mysli pewnei
    > wielozadaniowosc,

    Nokia wielozadaniowość ma już 5 lat, a twój iphone może o niej pomarzyć
    jełopie.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 195. Data: 2009-07-23 05:04:57
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > To po kiego Ci AppStore? Skoro to takie proste.

    Bo jest fajnym zbiorem opisany i skomentowanych aplikacji wraz ze
    zrzutami ekranu. Proste ? Po co ci Ceneo mozna lazic po sklepach i
    spisywac ceny.

    > Nokia wielozadaniowość ma już 5 lat, a twój iphone może o niej pomarzyć
    > jełopie.

    Fakt iphone nie ma wielozadaniowosci od 5 lat :) tylko od 3 ale
    rozumiem ze klasowki w szkole oddajesz wyryte na tablicazkach dlutem bo
    tak robili 10000lat temu ?