  • 171. Data: 2009-07-06 05:25:11
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > O ile MMS to niepotrzebne dublowanie funkcjonalności e-maila w takim
    > urządzeniu (mam nadzieję, że te śmieszne SMSy też w końcu odejdą w

    Może dla Ciebie...pomyśl o odbiorcy takiej wiadomości - odbierze MMS-a nawet
    na starej komórce, bez płacenia za GPRS, bez potrzeby posiadania aplikacji
    mailowej i jej konfigurowania. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
    jednak.

    JA

  • 172. Data: 2009-07-06 23:34:06
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h2s1uh$3q0$1@news.dialog.net.pl>,
    "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    > mailowej i jej konfigurowania. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia

    Mhm. Zalezy jak stary jest ten telefon. I czy skonfigurowane sa te
    uslugi MMSowe.

    TA

  • 173. Data: 2009-07-08 19:41:12
    Od: "Aga" <A...@o...pl>

    Guardian dla symbiana, takich mozliwosci sterowania skradzionym aparatem
    dlugo iphone miec nie bedzie :)

    a tu jego mozliwosc

    http://www.baborow.com/usage.pdf

  • 174. Data: 2009-07-08 20:51:08
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    ----------------------

    > a tu jego mozliwosc
    >
    > http://www.baborow.com/usage.pdf

    Z jakimi aplikacjami dla iP to porównanie że ww. stwierdzasz?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 175. Data: 2009-07-18 11:55:38
    Od: Viator <p...@w...pl>

    On Thu, 02 Jul 2009 08:10:28 +0200, ALEX Przekliniak <k...@s...us>
    wrote:

    > I tak Symbian jest smartfonem. A idiotofon nie jest i nigdy nie będzie.
    A dlaczego tak wlasciwie? Jaka jest definicja smartfona?

  • 176. Data: 2009-07-18 13:16:49
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Viator ni au koto ha itsumo tanosii

    > A dlaczego tak wlasciwie? Jaka jest definicja smartfona?

    Otwarty system operacyjny. Taki że mogę zainsstalować co tylko będę chciał,
    a nie co jest w centralnym repozytorium.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 177. Data: 2009-07-18 13:25:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 18 Jul 2009 15:16:49 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Otwarty system operacyjny. Taki że mogę zainsstalować co tylko będę chciał,
    > a nie co jest w centralnym repozytorium.

    To ani nie jest definicja smartfona ani otwartego systemu operacyjnego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 178. Data: 2009-07-18 16:39:21
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > To ani nie jest definicja smartfona ani otwartego systemu
    > operacyjnego.

    Sprecyzujesz zatem? Nie będę się kłócił.

  • 179. Data: 2009-07-18 16:52:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 18 Jul 2009 18:39:21 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Sprecyzujesz zatem? Nie będę się kłócił.

    A która definicja cię interesuje? Bo jest conajmniej kilkanaście, w tym
    techniczne, marketoidowe itp..
    W dodatku to się zmienia na przestrzeni lat.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 180. Data: 2009-07-18 17:07:03
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > A która definicja cię interesuje? Bo jest conajmniej kilkanaście, w
    > tym techniczne, marketoidowe itp..
    > W dodatku to się zmienia na przestrzeni lat.

    Nie wiem. Podważyłeś moją definicję, więc rzuć swoją. Tak jak powiedziałem,
    kłócił się nię będę.