  • 61. Data: 2012-06-02 15:38:12
    Temat: Re: iPhone 5 nie dla Pszemola?
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > caly film opiewa wyzszosc andka nad iphone...
    > w tym klimacie facio sie podnieca, ze na andku ma zakladki
    > z peceta jakby nie wiedzial ze na iphone tez bardzo latwo moze
    > ten sam efekt synchronizacji uzyskac... niedoinformowany krytykant!

    A podpowiesz jak? Może ja tego swojego drugiego telefonu (iP4S) nie
    doceniam .. :)

    Wziąłem go sobie, pobawiłem sie, pokombinowałem, ale nie potrafie
    osiągnąć tego, co mam w temacie zakladek na androidzie/pececie z chrome.
    Tzn wystarczy ze oba sa podpiete do tego samego konta google i samo sie
    to synchronizuje. Na iOS chrome nie znalazłem. Jak mozna ten sam efekt
    synchronizacji zakładek uzyskac na te chwile na iOS?

    --
    PZDR!
    iP4S/SGSIII

  • 62. Data: 2012-06-02 15:54:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ArekM" <a...@j...com> wrote in message

> [...]
    > synchronizuje. Na iOS chrome nie znalazłem. Jak mozna ten sam efekt
    > synchronizacji zakładek uzyskac na te chwile na iOS?

    1) iTunes synchronizuje zakladki Safari na iOS z zakladkami na pececie.
    Ja tak synchronizuje zakladki miedzy iPhone a IE na moim pececie.

    2) specjalny program na iOS dociaga zakladki z konta google do Safari
    lub innej przegladarki na iOS - co tam masz...
    Nazwe takich programow znajdziesz jak w AppStore wpiszesz "chrome".

    Z naturalnych wzgledow nie ma Chrome dla iOS ani IE dla Androida...

  • 63. Data: 2012-06-02 16:05:03
    Od: ArekM <a...@j...com>

> [...]
    > lub innej przegladarki na iOS - co tam masz...
    > Nazwe takich programow znajdziesz jak w AppStore wpiszesz "chrome".

    Eee.... Ja wiem, ze to tak mozna robić :) Myslalem, ze zaproponujesz cos
    tak prostszego :)

    > Z naturalnych wzgledow nie ma Chrome dla iOS ani IE dla Androida...
    A co miałeś na mysli pytajac:
    "I jak będziesz mieć Chrome na iOS to nie będzie działać? Dlaczego?"
    ?

    --
    PZDR!
    iP4S/SGSIII

  • 64. Data: 2012-06-02 16:22:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Eee.... Ja wiem, ze to tak mozna robić :)
    > Myslalem, ze zaproponujesz cos tak prostszego :)

    No to czemu dziwisz sie ze mozna miec zakladki z konta Google na iOS?

    > A co miałeś na mysli pytajac:
    > "I jak będziesz mieć Chrome na iOS to nie będzie działać? Dlaczego?"
    > ?

    Chodzilo na filmie o zakladki z Chrome. Teraz juz ok?

  • 65. Data: 2012-06-02 16:34:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-06-02 16:22, Pszemol pisze:

    > No to czemu dziwisz sie ze mozna miec zakladki z konta Google na iOS?

    Może dlatego, że Chrome potrafi synchronizować nie tylko zakładki ale i
    aktualnie otwarte karty?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 66. Data: 2012-06-02 16:38:25
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > No to czemu dziwisz sie ze mozna miec zakladki z konta Google na iOS?

    Ale ja sie nie dziwie - ja wiem ze moge je miec. Rozchodzi sie tylko i
    wyłącznie o mechanizm synchronizacji. Miałem nadzieje, ze moze to byc
    tak proste jak w przypadku androida.

    --
    PZDR!
    iP4S/SGSIII

  • 67. Data: 2012-06-02 17:16:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Może dlatego, że Chrome potrafi synchronizować nie tylko zakładki
    > ale i aktualnie otwarte karty?

    niesamowite! lece do sklepu kupic fona z andkiem, musze to mieć! :)

  • 68. Data: 2012-06-02 17:16:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale ja sie nie dziwie - ja wiem ze moge je miec. Rozchodzi sie tylko i
    > wyłącznie o mechanizm synchronizacji. Miałem nadzieje, ze moze to byc tak
    > proste jak w przypadku androida.

    a jest trudne??

  • 69. Data: 2012-06-02 17:33:14
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-06-02 17:16, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > niesamowite! lece do sklepu kupic fona z andkiem, musze to mieć! :)

    Czyli oto kolejny feature, który - z racji nieistnienia na iP - jest
    zupełnie ludziom niepotrzebny.

    Jesteś strasznie przewidywalny :)

  • 70. Data: 2012-06-02 17:48:22
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > a jest trudne??

    A czy ja pisze, ze jest trudne?
    Czy może jednak tylko stwierdzam, ze na androidzie jest prostsze?

    --
    PZDR!
    iP4S/SGSIII