  • 101. Data: 2012-06-08 05:00:12
    Temat: Re: iPhone 5 nie dla Pszemola?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:kcfjedxh5ppy.1cm6yish7egah.dlg@40tude.net...

    > Proszę cię, to nie jest grupa o twoich potworach z pod łóżka.

    Ty - "Czyli oto kolejny feature, który - z racji nieistnienia na iP - jest
    zupełnie ludziom niepotrzebny."

    Ja - "nie powiedzialem ze niepotrzebny - raczej latwo sie bez niego obejść."

    Ty - "Tak, tak, tak jak bez transferu plików przez BT, MMSów, trybu Mass
    Storage i wielu innych niepotrzebnych - jak powszechnie wiadomo - funkcji
    ;)"

    Czyli w worku dla "features które - z racji nieistnienia na iP - są
    niepotrzebne"
    umieściłeś BT, MMS i Mass Storage a teraz rżniesz głupa i się wypierasz.

  • 102. Data: 2012-06-08 13:51:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "cpt. Nemo" <c...@a...pl> wrote in message
    > No jak ma spodnie od garnituru to pewnie ma i marynarke,
    > a w niej 7 sie nosi dosc wygodnie :)

    Niekoniecznie takie spodnie się nosi od razu z marynarką...