  • 1. Data: 2012-05-23 20:09:09
    Temat: iPhone 5 nie dla Pszemola?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    Jeżeli nowy iPhone będzie miał np. 4 calowy wyświetlacz, to czy trafi w
    pszemoli target, który brzydzi się większymi niż 3,5" ekranami? Pszemol,
    jak będzie z twoją przygodą z iPhonem? 4 cale w wykonaniu Apple będą
    bardziej amazing niż 4 cale w wykonaniu innej marki?

    --
    Pozdr.

  • 2. Data: 2012-05-23 21:41:28
    Temat: Re: iPhone 5 nie dla Pszemola?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości
    >Jeżeli nowy iPhone będzie miał np. 4 calowy wyświetlacz, to czy trafi
    >w pszemoli target, który brzydzi się większymi niż 3,5" ekranami?
    >Pszemol,

    Zacznie sie brzydzic wiekszymi niz 4.5" :-)

    Ale co by nie mowic - iPada nam nie zachwala, a przeciez moglby.

    Czyz to nie jest amazing ?
    http://www.guardian.co.uk/technology/2010/jan/28/app
    le-ipad-mobile-phones

    >jak będzie z twoją przygodą z iPhonem? 4 cale w wykonaniu Apple będą
    >bardziej amazing niż 4 cale w wykonaniu innej marki?

    Akurat sp* to sie da wszystko, wiec kto wie.

    Telefon ma byc maly, ekran duzy - ramke trzeba cienka ..

    J.

  • 3. Data: 2012-05-24 01:13:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
> [...]
    > jak będzie z twoją przygodą z iPhonem? 4 cale w wykonaniu Apple będą
    > bardziej amazing niż 4 cale w wykonaniu innej marki?

    Nie brzydzę się ekranami większymi niż 3,5".
    Czemu wymyślasz takie bzdury?

  • 4. Data: 2012-05-24 10:18:50
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    > Nie brzydzę się ekranami większymi niż 3,5".
    > Czemu wymyślasz takie bzdury?

    To czemu zawsze czepiałes się mnie i innych że kupiliśmy tel z ekranami
    ponad 4" ?? skoro 3.5" w iphonie spokojnie wystarczy a większy jest
    niepotrzebny i niewygodny ...

  • 5. Data: 2012-05-24 13:48:45
    Od: atm <...@v...pl>

    Przy okazji tematu iP, Apple tez moze sobie bez problemu gromadzic dane:
    http://gizmodo.pl/ibm-zbanowalo-siri/

  • 6. Data: 2012-05-24 14:22:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > To czemu zawsze czepiałes się mnie i innych że kupiliśmy tel z ekranami
    > ponad 4" ?? skoro 3.5" w iphonie spokojnie wystarczy a większy jest
    > niepotrzebny i niewygodny ...

    Czepiałem się??? Poważnie??? Jesteś pewny???

  • 7. Data: 2012-05-24 14:35:56
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > Czepiałem się??? Poważnie??? Jesteś pewny???

    SIR YES SIR

  • 8. Data: 2012-05-24 19:31:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message news:jpl9vc$ma$1@inews.gazeta.pl...
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > SIR YES SIR

    No więc nie czepiałem się - przemyśl sobie znaczenie tego słowa.

    Jeśli twierdziłem że wolę swój ekran 3.5" o bardzo wysokiej
    rozdzielczości niż inny, 4-calowy o niskiej rozdzielczości to nie
    znaczy to że się czepiam właścicieli takich ekranów...

    Czy iPhone z 4" wyświetlaczem będzie lepszy od tego z 3.5"?
    Pewnie tak, pod warunkiem że powiększenie ekranu o te
    1/2 cala przekątnej spowoduje mniejsze powiększenie całego
    telefonu - teraz zgrabnie się on mieści w kieszeni jeansów
    i fajnie byłoby aby tak pozostało. Dachówki produkowane przez
    Samsunga o przekątnej ekranu 4.3 i większe są po prostu
    za duże i niezgrabne do codziennego noszenia w kieszeni.

  • 9. Data: 2012-05-24 20:00:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Czy iPhone z 4" wyświetlaczem będzie lepszy od tego z 3.5"?
    > Pewnie tak,

    Bo to będzie iPhone. Inne telefony o tej przekątnej to oczywiście cegły,
    dachówki i ogólny azbest. Oraz, rzecz jasna, podróbki.

    > Dachówki produkowane przez Samsunga o przekątnej ekranu 4.3 i większe są
    > po prostu za duże i niezgrabne do codziennego noszenia
    > w kieszeni.

    Zakonotowane. Zobaczymy jak będziesz się wił po wypuszczeniu iP 6 z ekranem
    4,3 lub większym. Zapewne przeczytamy, że to tylko Samsungi są dachówkami a
    ceglasty iP doskonale pasuje kieszeni w applowskich spodniach dokładanych do
    abonamentu za jedyne 199 USD.

    JoteR

  • 10. Data: 2012-05-24 20:08:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-05-2012 19:31, Pszemol pisze:

    > i fajnie byłoby aby tak pozostało. Dachówki produkowane przez
    > Samsunga o przekątnej ekranu 4.3 i większe są po prostu
    > za duże i niezgrabne do codziennego noszenia w kieszeni.

    ROTFL, a nie mówiłem ?:)

    --
    Pozdr.