  • 1. Data: 2012-05-22 11:17:30
    Temat: ładowarka Samsung ACE do SE LWW
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    Posiadam tel. Samsung Galaxy ACE i do niego ładowarkę zwykłą i samochodową.
    Moja żona kupiła sobie SE Live with Walkman, który ma wtyk microUSB do
    ładowarki.
    Zastanawiam się czy można używać ładowarki od Samsunga (zarówno sieciowej
    jak i samochodowej) do SE?
    Nie chciałbym uszkodzić nowego telefonu.
    Może ktoś testował?

  • 2. Data: 2012-05-22 11:53:08
    Temat: Re: ładowarka Samsung ACE do SE LWW
    Od: "Krzysiek Z." <t...@m...ru>

    Spółka jest wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd
    Rejonowy
    dla m.st. Warszawy w Warszawie, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
    Sądowego,
    numer KRS 0000112728. Kapitał zakładowy: 2 691 102,40 zł; NIP: 521-008-27-80

    Użytkownik "JerzyR" <j...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak i samochodowej) do SE?
    > Nie chciałbym uszkodzić nowego telefonu.

    microUSB jest standardem i wszystkie ładowarki z takim wtykiem będą pasować
    do wszystkich telefonów z takim gniazdem.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2012-05-22 11:57:10
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Krzysiek Z. nabazgrał(a):

> [...]
    > Sądowego,
    > numer KRS 0000112728. Kapitał zakładowy: 2 691 102,40 zł; NIP:

    ciekawe :)

  • 4. Data: 2012-05-23 00:18:35
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Z." <t...@m...ru> napisał w wiadomości

    > microUSB jest standardem i wszystkie ładowarki z takim wtykiem będą
    > pasować do wszystkich telefonów z takim gniazdem.

    Odkrywcze :)
    Oczywiscie jesli uwzglednimy ze jeden telefon bedzie potrzebowal 200mA a
    drugi 2A, telefon sie raczej nie zepsuje ale ten drugi ubije ta
    ladowarke od pierwszego, za to ten pierwszy na ladowarce drugiego zyc
    bedzie dlugo i szczesliwie. Wiec standardem jest tylko wtyk, gniazdko i
    napiecie, prad juz niestety nie .

    Nemo

  • 5. Data: 2012-05-23 00:39:44
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

[...]

    na ładowarce od Samsunga ACE jest: 0,15A output: 5.0V -0.7A
    od SE: 180mA output: 5.0V -850mA

    Niestety się różnią. Tylko czy te różnice są istotne i mogą uszkodzić SE?
    Bo używałbym ładowarkę od Samsunga.

  • 6. Data: 2012-05-23 16:16:30
    Temat: Re: ?adowarka Samsung ACE do SE LWW
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 23 May 2012 00:18:35 +0200, cpt. Nemo wrote:

> [...]
    > ladowarke od pierwszego, za to ten pierwszy na ladowarce drugiego zyc
    > bedzie dlugo i szczesliwie. Wiec standardem jest tylko wtyk, gniazdko i

    Ale te liczby to nie jest parametr źródła prądowego, tylko ile max mozna
    pociagnac ze źródła napiecia...
    A patrzac na to, jak laduje się litowki, to bym się nie czaił tylko
    podlaczal. Co w sumie uskuteczniam w zyciu :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 7. Data: 2012-05-23 22:53:03
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    .

> [...]
    > od SE: 180mA output: 5.0V -850mA
    >
    > Niestety się różnią. Tylko czy te różnice są istotne i mogą uszkodzić
    To nie sa na tyle istotne roznice zeby sie moglo cokolwiek zlego
    wydarzyc przy ladowaniu :)

  • 8. Data: 2012-05-23 22:54:56
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A patrzac na to, jak laduje się litowki, to bym się nie czaił tylko
    > podlaczal. Co w sumie uskuteczniam w zyciu :-)

    A pokazac Ci jak Samsung Galaxy Tab ladnie pali ladowarki do 300mA ?
    Wystarczy miec tylko odpowiedni kabelek ktory pozwoli telefonowi
    zarzadac 2 Ampery pradu :)

    Nemo

  • 9. Data: 2012-05-23 22:58:28
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "cpt. Nemo" napisał:

    > Wystarczy miec tylko odpowiedni kabelek ktory pozwoli telefonowi zarzadac
    > 2 Ampery pradu :)

    Na szczęście coś takiego nie istnieje.

    JoteR

  • 10. Data: 2012-05-23 23:25:40
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Na szczęście coś takiego nie istnieje.

    Na szczescie wlasnie istnieje :)
    Firmowe ladowarki maja przez odpowiednie oporniczki zwarte kabelki data
    zlacza USB i stad telefon wie ile pradu moze zarzadac i dla tego
    komputer wpiety tym samym kabelkiem od ladowarki w inna ladowarke lub
    gniazdo USB komputera czy laptopa zarzada odpowiednio malego pradu i
    tego wyjscia nie spali, ale tez bedzie sie bardzo marnie i dlugo
    ladowal.
    Kabelek taki specjalny przydaje sie wtedy gdy masz niefirmowa (
    zazwyczaj wielokrotnie tansza) ladowarke, ktora spokojnie owe dwa ampery
    daje, tylko co z tego jak telefon o tym nie wie i bierze tytlko gora
    500mA ? I wtedy przydaje sie to magiczne pudeleczko na kablu, z trybu
    DATA przelaczamy na Charge i jazda na dwa ampery :) Marna oszukana
    ladowarka puszcza dym, dobra solidna radosnie i szybko laduje tableta !

    Pozdrawiam,