  • 91. Data: 2012-06-04 19:47:33
    Temat: Re: iPhone 5 nie dla Pszemola?
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > No, z tym "mass storage" to w normalnym telefonie roznie bywalo.

    np w jakim?

  • 92. Data: 2012-06-04 19:49:39
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Ma mass storage ograniczone do najistotniejszej funkcji.
    > Gdybyś zrobił ankietę na temat tego jakie pliki użytkownicy
    > przesyłają z telefonu na komputer "obcy", bez iTunes, to
    > przekonałbyś się, że są to praktycznie tylko zdjęcia.

    Zdjęcia są najistotniejszą funkcją? Dla kogo? Dla Ciebie? Przecież Ty
    wysyłasz ze Skrypkiem zdjęcia mailem, bo to jest nowocześnie, więc nie kłam.
    Co do ankiety, Ty robiłeś taką ankietę? Możesz wskazać jej wyniki, czy znów
    wyssałeś sobie te bzdety z dupy?

  • 93. Data: 2012-06-04 22:10:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 3 Jun 2012 22:30:10 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
    >
    > To właśnie sugerowałeś. Nie pisząc wprost że nie ma.

    Proszę cię, to nie jest grupa o twoich potworach z pod łóżka.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 94. Data: 2012-06-04 22:12:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 3 Jun 2012 22:31:29 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > przesyłają z telefonu na komputer "obcy", bez iTunes, to
    > przekonałbyś się, że są to praktycznie tylko zdjęcia.

    W drugą stronę zwykle przesyłają wszystko poza zdjęciami. Jeśli oczywiście
    w ogóle mogą.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 95. Data: 2012-06-04 22:13:38
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 3 Jun 2012 22:32:56 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Rozumiesz co to znaczy "w istotnym zakresie" czy przekroczyłem
    > tym zdaniem Twoje możliwości poznawcze?

    Przekroczyłeś swoje, jak widzę, skoro równasz istotny zakres do twoich
    wyobrażeń.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 96. Data: 2012-06-04 22:37:31
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 3 Jun 2012 22:31:29 -0500, Pszemol wrote:

> [...]
    > przesyłają z telefonu na komputer "obcy", bez iTunes, to
    > przekonałbyś się, że są to praktycznie tylko zdjęcia.

    Ja tam głównie epuby. I mp3. *Na* telefon. Bo moge :>

    PS. Taka ankieta mialaby sens, gdyby pytac userow Androida, dumbfonow i
    moze BB (tam jest normalnie, czy jak w iP/WP?).
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 97. Data: 2012-06-04 23:25:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomek" napisał:

    > np w jakim?

    A chociażby w SE k750i i prawdopodobnie w k530i. Opisywałem tu kiedyś swoje
    boje z bootowaniem peceta z karty pamięci wetkniętej do telefonu i na obu
    w/w modelach poległem. Dopiero z Samsunga pecet zabootował się bez problemu.

    JoteR

  • 98. Data: 2012-06-05 08:25:26
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > Jak ktoś chodzi w bojówkach to nie ma problemu...
    > Nie proponowałbym jednak telefonu 7" komuś, kto na co dzień
    > musi nosić telefon w kieszeni spodni garniturowych lub jeansach.
    No jak ma spodnie od garnituru to pewnie ma i marynarke, a w niej 7 sie
    nosi dosc wygodnie :)

  • 99. Data: 2012-06-05 10:47:50
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał:

> [...]
    > na obu w/w modelach poległem. Dopiero z Samsunga pecet zabootował się bez

    Mowa tutaj o wymianie plików w trybie mass storage, bootowania nie miałem na
    uwadze, pamiętam Twój wątek.

  • 100. Data: 2012-06-05 11:31:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-06-04 19:47, Tomek wrote:
    > Użytkownik "J.F."<j...@p...onet.pl> napisał

    > np w jakim?

    Np SGS czy SGS2. Podczas kopiowania baz danych dla Colordict
    wielokrotnie telefon odmawial wspolpracy kopiujac pusty folder
    lub informujac, ze czegos nie moze, juz nie pamietam co tam wyswietlal.
    Pod 2.3.3 zdarzylo sie kilka razy, ze po podlaczeniu do komputera
    byl wykrywany przez nieprzyzwoicie dlugi czas.
    Inna sprawa, choc irytujaca to dzwoniacy telefon w trybie mass storage
    (przynajmniej we wczesniejszej wersji systemu), ktory to przywracal
    ustawione dzwonki do domyslnych systemowych.