  • Data: 2009-06-19 15:07:01
    Temat: i witam
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po pierwsze,
    chcialem sie przywitac:)
    Po drugie - po krotce- smiena - zenith, zenith+szklo praktici, nikon F401S
    +lampka metza 28c-2, pozniej era cyfrowych kompaktow, i znow lustro.
    Wiem wiem, lepszy bylby nikon d90, mnie przekonal d5000 uchylnym wizjerem i
    cena, (wizjer uzywam jako uchylny- w innym przypadku szkoda tracic nerwow z
    powodu szybkosci dzialania AF.) (Cena tez wiem- cos za cos -brak silnika w
    korpusie, grip )
    Dorwalem to jako "kit" wraz z nikorem 18-105.

    I teraz pytanie- macie jakies propozycje co do innego szkla?, te kitowe sa
    wszedzie krytykowane, i -teraz szklo o podobnych parametrach roznic sie
    bedzie cena i...?

    Nie mam doswiadczenia na obecnym polu ery cyfry w lustrach, wiec licze na
    jakies sugestie.

    Na co dzien zajmuje sie sprzetem komp., wiec jakby ktos mial z czyms problem
    sluze pomoca.

    pozdr
    elm