  • 41. Data: 2009-02-23 18:56:01
    Temat: Re: hybryda
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Feb 2009, Carmen wrote:

    > A jak się ma do tego prędkość pstrykania fotek? Wiem, że w lustrzankach jest
    > z tym dobrze, ale w takiej hybrydzie jak moja?

    Sądzę że nijak.
    U mnie (KM A200, czyli starsza już konstrukcja) przy JPG nie ma
    różnicy, przy RAW zaczyna się pojawiać - ale przy "rozsądnych" kartach
    (wliczając w to najtańsze *współczesne* karty) różnica jest niewielka.
    Konkretnie rzędu 5 sekund dla 40..50 sekund 5 zdjęć RAW+JPG :)
    Twój aparat jest nowszy, powinien zapisywać szybciej, ale dramatycznej
    różnicy bym nie oczekiwał.

    Ew. może dać się odczuć w czytniku (przy zrzucaniu fotek).

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2009-02-24 16:19:57
    Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl>

    > Ew. może dać się odczuć w czytniku (przy zrzucaniu fotek).

    To akurat nie jest dla mnie najważniejszy czynnik :) Kupiłam Sandiska SDHC
    4GB. Teraz czas przystapić do nauki ;)

    Dzięki wielkie za pomoc :)

    Pozdrawiam
    Carmen