  • 71. Data: 2013-02-07 11:05:35
    Temat: Re: (humor) najdroższy piekarnik
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    >W kwestii formalnej: żaden z nas nie jest samicą. Nie jesteśmy
    >również
    >dziećmi ani instrumentami muzycznymi. "Obaj" lub "obydwaj".
    >http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oboje
    >Bez urazy ale mnie to strasznie denerwuje.

    Czas sie przyzwyczaic, ustawa kiedys przejdzie, za 2, 4 czy 8 lat i
    juz nie odroznisz :-)

    J.

  • 72. Data: 2013-02-07 11:06:50
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 06.02.2013 23:12, Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    > Etanol produkcji własnej jest nalepszy!

    Synteza, czy odchody droższy?

    Michoo

  • 73. Data: 2013-02-07 11:07:35
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-02-06 17:09, sundayman pisze:

    > Mnie już nie chodzi o to, czy toto daje efekt 0%, 3%, czy 5%...
    > Gdyby sprzedawali te lampki po 200-300 zł, to ok. Też stracone
    > pieniądze,ale inna skala.
    >
    > Ale sprzedawanie tego za grube tysiące, starych chorym ludziom, to już
    > imho zbrodnia i grube oszustwo.

    Szacun za twoje starania na tym forum. Widać że twoje opinie przekonały
    parę osób. Zapewne są to osoby młodsze i kumate. Starsi, schorowani
    pewnie wolą wierzyć w magię.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 74. Data: 2013-02-07 11:17:35
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-02-07 10:46, J.F pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    > Hello J.F.,

    > I Ty Brutusie przeciwko mnie ? :-)
    >
    > To co, dobry polaryzator wycina powiedzmy 1/180 swiatla, a reszte
    > przepuszcza ?

    Z grubsza połowę ale coś tam trochę zostaje z ortogonalnego kierunku.
    Zależy od jakości polaryzatora.
    > Nie musisz ich tez krzyzowac - ustaw rownolegle, zobacz ile wtedy wycina
    > drugi polaryzator.

    Trudne pomiarowo. Nastąpi spadek o jakiś mały procent i nie będziesz
    wiedział czy to na skutek wycięcia pozostałości z odwrotnej polaryzacji
    czy na skutek zwykłej absorbcji. W krzyżowym ustawieniu powinno spaść do
    zera. A najlepiej zmierzyć w obu położeniach i policzyć stopień
    polaryzacji.
    http://portalwiedzy.onet.pl/45874,,,,polaryzacja_swi
    atla,haslo.html

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 75. Data: 2013-02-07 11:49:32
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 07.02.2013 11:06, Michoo wrote:

    > droższy?
    Drożdży.

    Michoo

  • 76. Data: 2013-02-07 12:20:29
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:5112c6d4$1@news.home.net.pl...

    > Prędzej czy później na pewno!

    Ja tam pod piorunochronami nie staję w trakcie burzy. Ale to prawda -
    każdego z nas to czeka, wcześniej, lub później.
    No, tymczasem, z racji daty, naszprycuję się C12H22O11... :) (a po trochu
    też C6H12O6) :)

  • 77. Data: 2013-02-07 12:29:30
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Czas sie przyzwyczaic, ustawa kiedys przejdzie, za 2, 4 czy 8 lat i juz
    > nie odroznisz :-)

    A za 10 lat coming out... "Witajcie kochani... czas już wreszcie się
    ujawnić... oto ogłaszam światu, że jestem hetero"...
    Gorzej... ja się obawiam, że dozwolone będą jedynie odbiorniki reakcyjne,
    albo zwykłe, a za odpowiednim zezwoleniem z lokalnym generatorem o
    bezpośredniej przemianie... a superheterodyny będą zakazane... :)

  • 78. Data: 2013-02-07 12:31:59
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:5112d534$0$26686$65785112@news.neostrada.pl...

    > Etanol produkcji własnej jest nalepszy!

    Nie widzę przeciwwskazań! (byle to nie był drzewniak... Widzisz? Nie
    widzę... A widzisz!) :)

  • 79. Data: 2013-02-07 12:33:42
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Synteza, czy odchody droższy?

    Odchody u grzybów?
    To ja nie będę mówić, czym jest miód, wobec pszczół :))

  • 80. Data: 2013-02-07 12:34:44
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:5112d91d$0$1295$65785112@news.neostrada.pl...
    (quasi-cudowne lampki)

    > Takimi to prokurator powinien z urzedu sie zajmować, ale...

    Ano...

    > nalezałoby najpierw prokuraturę pod katem IQ przefiltrować

    Pewnie sami korzystają...