-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!postnews.google.com!m19g2000vbm.googlegroups.com!not-for-m
ail
From: Michał sirapacz Gut <s...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: help:)
Date: Wed, 19 Oct 2011 10:19:56 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 18
Message-ID: <b...@m...googlegroups.com>
References: <3...@v...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 85.219.142.9
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
X-Trace: posting.google.com 1319044796 14155 127.0.0.1 (19 Oct 2011 17:19:56 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Oct 2011 17:19:56 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: m19g2000vbm.googlegroups.com; posting-host=85.219.142.9;
posting-account=XjHxEwoAAADGcZ90NEK_Kt9ScHsIedVL
User-Agent: G2/1.0
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101
Firefox/6.0.2,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407788
[ ukryj nagłówki ]tzw dupa.
podczas skrecania glowicy okazalo sie ze jedna sruba sie caly czas
obraca. ale zeby bylo ciekawiej to dokreca sie do ok 55Nm (skrecam na
dynamometryka a nie stopnie) i dalej sie powoli obraca. jak zmniejsze
prog do 50Nm to elegancko odbija. jak zwieksze do ok 60 to sie obraca
(rownomierny w miare opor).wykrecilem, nie ma sladu opilkow, gwint nie
jest uszkodzony.
cholera boje sie to bardziej skrecic bo moze gwint w glowicy leci (bo
nie na srubie). Poprzednio byla skrecona na ok 110Nm i bylo ok.
podpowiedzcie czy dokrecac to bo moze sie syfek jakis przypaletal czy
moze zostawic w cholere taka (pozostale narazie dociagniete na ok 70
czy 80Nm). Docelowo chcialem ciagnac do 100Nm. jak wytrzymaly jest
gwint w glowicy? sruba napewno nie siegnela dna bo gdyby tak sie stalo
to by sie oparla i napewno nie polecialoby przy 50-60Nm.....
PILNE :) siedze nad glowica i sie drapie w glowe:)
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.11 22:23 Maksymilian Dutka
- 19.10.11 22:51 Michał sirapacz Gut
- 19.10.11 23:45 Ukaniu
- 19.10.11 23:49 Ukaniu
- 20.10.11 00:08 Tomasz Pyra
- 20.10.11 00:02 Michał sirapacz Gut
- 20.10.11 00:22 Michał sirapacz Gut
- 20.10.11 00:50 Tomasz Pyra
- 20.10.11 02:41 kogutek
- 20.10.11 07:01 marcin
- 20.10.11 08:57 Ukaniu
- 20.10.11 09:06 4CX250
- 20.10.11 09:07 4CX250
- 20.10.11 09:10 4CX250
- 20.10.11 09:36 Michał sirapacz Gut
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=