  • 1. Data: 2010-03-23 09:42:29
    Temat: gumowe stopki i odbojniki
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    nie do konca elekronika, ale pewnie pare osob juz naprawialo
    to i owo i moze trafilo na to o co mi chodzi

    moze ktos mnie poratuje i powie gdzie mozna znalezc okragle
    gumowe (czerne lub ciemno szare) samoprzylepne (ale
    niekoniecznie, najwyzej sam sie pobawie) odbojniki naklejane
    na srubki ramki matrycy laptopa (np 4,5mm srednicy i kilku
    mm wysokosci) oraz inne podobne elementy - np stopki
    (35mm x 6mm i 3mm wysokosci)

    jest tego masa na ebayu, ale potrzebowalbym tego po 40-60
    sztuk, najlepiej z kilku rodzajow a jakos nigdzie takich
    ilosci nie umiem znalezc, wszyscy maja albo ilosci na jednego
    laptopa albo pelny hurt (tme ma np. minimum 10k)

    moga byc chiny czy inna zagranica byle jakis wybor byl i
    ceny nie zabijaly

  • 2. Data: 2010-03-23 09:48:05
    Temat: Re: gumowe stopki i odbojniki
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Jak nie znajdziesz zawsze mozesz sobie kupic wykrojniki do skory, do tego
    kawalek gumy tworzywa o ktory Ci chodzi i sam stajesz sie potentatem
    odbojnikow.

    pzdr
    Tmek

  • 3. Data: 2010-03-23 10:18:23
    Od: ceat <c...@g...com>

    Spróbuj BonusEurotech www.bonuseurotech.com.pl, mają szeroki wybór
    stópek silikonowych samoprzylepnych, czarne i b/b. Wprawdzie minimalne
    ilości są np 578szt, ale cena jest groszowa.

  • 4. Data: 2010-03-23 15:19:08
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Moss Plastics (http://www.mossplastics.pl/), wysyłają próbki więc
    możesz sobie zamówić i obejrzeć czy ci pasuje. Mają minimalne
    ilości ale można się z handlowcem dogadać.

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 5. Data: 2010-03-23 20:35:11
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
> [...]
    > laptopa albo pelny hurt (tme ma np. minimum 10k)
    >
    > moga byc chiny czy inna zagranica byle jakis wybor byl i

    Ja takie coś widziałem w tyskim Obi na dziale meblowym.
    Trzy lata temu kupiłem takie silikonowe nóżki, przylepiłem
    do typowej obudowy komputerowej i trzyma...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.