-
11. Data: 2011-05-11 17:29:09
Temat: Re: gry java
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:iqeetl$mla$1@inews.gazeta.pl...
> "J.F." napisał:
>
>> przyznajcie sie - w jakie _fajne_ gry na swoich telefonikach gracie ?
>>
>> Gier multum, ale ktore dobre ?
>
> Te, które do obsługi wymagają najwyżej jednego klawisza. Bo mimo
> wszystko telefon jako gamepad raczej nieszczególnie się sprawdza.
Jeśli ten telefon miałby dobry touchscreen, jak iPhone4 i potrafi
wyczuć ruch telefonem jak Wii to wtedy nadaje się wyśmienicie
do mnóstwa różnych gier... Na iPhone są na przykład wyścigi
samochodowe gdzie sterujesz pojazdem przechylając iPhonem
w poziomie.
-
12. Data: 2011-05-11 17:47:30
Temat: Re: gry java
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-05-11 19:29, Pszemol pisze:
(...)
> Jeśli ten telefon miałby dobry touchscreen, jak iPhone4 i potrafi
> wyczuć ruch telefonem jak Wii to wtedy nadaje się wyśmienicie
> do mnóstwa różnych gier... Na iPhone są na przykład wyścigi
> samochodowe gdzie sterujesz pojazdem przechylając iPhonem
> w poziomie.
Niesamowite. W Android Store (czy ja to się nazywa) jest takich
gier/aplikacji na pęczki.
-
13. Data: 2011-05-11 17:50:31
Temat: Re: gry java
Od: "JoteR" <j...@p...pl>
"Pszemol" napisał:
> Jeśli ten telefon miałby dobry touchscreen, jak iPhone4 i potrafi
> wyczuć ruch telefonem jak Wii to wtedy nadaje się wyśmienicie
> do mnóstwa różnych gier... Na iPhone są na przykład wyścigi
> samochodowe gdzie sterujesz pojazdem przechylając iPhonem
> w poziomie.
Niesamowite, zupełnie jak moja przedpotopowa Omnia. I Avila z wyprzedaży w
markecie.
JoteR
-
14. Data: 2011-05-11 19:18:23
Temat: Re: gry java
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
news:iqeijn$e27$1@mx1.internetia.pl...
> W dniu 2011-05-11 19:29, Pszemol pisze:
> (...)
>> Jeśli ten telefon miałby dobry touchscreen, jak iPhone4 i potrafi
>> wyczuć ruch telefonem jak Wii to wtedy nadaje się wyśmienicie
>> do mnóstwa różnych gier... Na iPhone są na przykład wyścigi
>> samochodowe gdzie sterujesz pojazdem przechylając iPhonem
>> w poziomie.
>
> Niesamowite. W Android Store (czy ja to się nazywa) jest takich
> gier/aplikacji na pęczki.
Czy ja mówiłem że nie ma takich?
Dałem tylko jeden kontrprzykład na tezę JoteRa że rzekomo
telefon się jako gamepad nie może sprawdzić...
-
15. Data: 2011-05-11 19:19:21
Temat: Re: gry java
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:iqei9m$3h8$1@inews.gazeta.pl...
> "Pszemol" napisał:
>
>> Jeśli ten telefon miałby dobry touchscreen, jak iPhone4 i potrafi
>> wyczuć ruch telefonem jak Wii to wtedy nadaje się wyśmienicie
>> do mnóstwa różnych gier... Na iPhone są na przykład wyścigi
>> samochodowe gdzie sterujesz pojazdem przechylając iPhonem
>> w poziomie.
>
> Niesamowite, zupełnie jak moja przedpotopowa Omnia.
> I Avila z wyprzedaży w markecie.
Co w takim razie miało znaczyć Twoje stwierdzenie:
"Te, które do obsługi wymagają najwyżej jednego klawisza. Bo mimo
wszystko telefon jako gamepad raczej nieszczególnie się sprawdza."
Czyli ta Twoja Omnia i Avila sprawdza się czy się nie sprawdza?
-
16. Data: 2011-05-11 19:29:54
Temat: Re: gry java
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-05-11 21:18, Pszemol pisze:
> "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
> news:iqeijn$e27$1@mx1.internetia.pl...
>> W dniu 2011-05-11 19:29, Pszemol pisze:
>> (...)
>>> Jeśli ten telefon miałby dobry touchscreen, jak iPhone4 i potrafi
>>> wyczuć ruch telefonem jak Wii to wtedy nadaje się wyśmienicie
>>> do mnóstwa różnych gier... Na iPhone są na przykład wyścigi
>>> samochodowe gdzie sterujesz pojazdem przechylając iPhonem
>>> w poziomie.
>>
>> Niesamowite. W Android Store (czy ja to się nazywa) jest takich
>> gier/aplikacji na pęczki.
>
> Czy ja mówiłem że nie ma takich?
Nie, no skąd, iPhone ma wszystko najlepsze...
> Dałem tylko jeden kontrprzykład na tezę JoteRa że rzekomo
> telefon się jako gamepad nie może sprawdzić...
A co Ty o tym możesz wiedzieć, skoro mowa była o grach java,
a Ty ich nawet uruchomić nie możesz?
-
17. Data: 2011-05-11 19:49:18
Temat: Re: gry java
Od: "JoteR" <j...@p...pl>
"Pszemol" napisał:
> Co w takim razie miało znaczyć Twoje stwierdzenie:
> "Te, które do obsługi wymagają najwyżej jednego klawisza"
Nie wiem, jak to przetłumaczyć na język zrozumiały dla użytkowników iPhone.
Może obrazkowo?
http://www.twenga.pl/dir-Telefony,Akcesoria-i-czesci
-zamienne-do-telefonow,Klawiatura-do-komorki
Tak, takie śmieszne elementy o nazwie "klawiatura" stosowało się (i, o
zgrozo, nadal stosuje) w telefonach bez jedynie słusznego wyświetlacza
dotykowego.
> Bo mimo wszystko telefon jako gamepad raczej nieszczególnie się sprawdza."
Bo (wyjąwszy Nokię N-Gage) ma raczej mało ergonomiczny kształt do obsługi
większej liczby klawiszy równocześnie.
> Czyli ta Twoja Omnia i Avila sprawdza się czy się nie sprawdza?
"ja zawsze mam gdzieś w torbie lub kieszeni jakiegoś SE w charakterze
właśnie gameboja"
Czego znowu nie zrozumiałeś?
JoteR
-
18. Data: 2011-05-11 19:52:39
Temat: Re: gry java
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
news:iqeojn$gsm$1@mx1.internetia.pl...
> W dniu 2011-05-11 21:18, Pszemol pisze:
>> "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
>> news:iqeijn$e27$1@mx1.internetia.pl...
>>> W dniu 2011-05-11 19:29, Pszemol pisze:
>>> (...)
>>>> Jeśli ten telefon miałby dobry touchscreen, jak iPhone4 i potrafi
>>>> wyczuć ruch telefonem jak Wii to wtedy nadaje się wyśmienicie
>>>> do mnóstwa różnych gier... Na iPhone są na przykład wyścigi
>>>> samochodowe gdzie sterujesz pojazdem przechylając iPhonem
>>>> w poziomie.
>>>
>>> Niesamowite. W Android Store (czy ja to się nazywa) jest takich
>>> gier/aplikacji na pęczki.
>>
>> Czy ja mówiłem że nie ma takich?
>
> Nie, no skąd, iPhone ma wszystko najlepsze...
Kto tak powiedział? Po co trollujesz wywołując jakiegoś flejma? :)
>> Dałem tylko jeden kontrprzykład na tezę JoteRa że rzekomo
>> telefon się jako gamepad nie może sprawdzić...
>
> A co Ty o tym możesz wiedzieć, skoro mowa była o grach java,
> a Ty ich nawet uruchomić nie możesz?
Mowa była o grach na telefonie, to czy pracują one pod
kontrolą Java czy iOS nie ma tu absolutnie znaczenia... :-)
Nie próbuj dyskredytować rozmówców na podstawie
błędnych zarzutów.
-
19. Data: 2011-05-11 20:03:38
Temat: Re: gry java
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-05-11 21:52, Pszemol pisze:
(...)
>> A co Ty o tym możesz wiedzieć, skoro mowa była o grach java,
>> a Ty ich nawet uruchomić nie możesz?
>
> Mowa była o grach na telefonie, to czy pracują one pod
> kontrolą Java czy iOS nie ma tu absolutnie znaczenia... :-)
Nie moja wina, że czytać nie potrafisz.
> Nie próbuj dyskredytować rozmówców na podstawie
> błędnych zarzutów.
To nie są błędne zarzuty, tylko stwierdzenie faktu.
-
20. Data: 2011-05-11 20:12:54
Temat: Re: gry java
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:iqep88$qpc$1@inews.gazeta.pl...
> "Pszemol" napisał:
>
>> Co w takim razie miało znaczyć Twoje stwierdzenie:
>> "Te, które do obsługi wymagają najwyżej jednego klawisza"
>
> Nie wiem, jak to przetłumaczyć na język zrozumiały dla użytkowników
> iPhone.
> Może obrazkowo?
Zignoruję argument personalny jaki próbowałeś użyć i skupmy
się na sednie sprawy...
> http://www.twenga.pl/dir-Telefony,Akcesoria-i-czesci
-zamienne-do-telefonow,Klawiatura-do-komorki
> Tak, takie śmieszne elementy o nazwie "klawiatura" stosowało się (i, o
> zgrozo, nadal stosuje) w telefonach bez jedynie słusznego wyświetlacza
> dotykowego.
I co z tego? Twiedzisz, że gra musi być sterowana tylko z jednego
klawisza bo telefon jako gamepad raczej się nie sprawdza...
Dlaczego uogólniasz telefon podczas gdy masz na myśli tylko
szczególny rodzaj telefonu, taki bez touchscreena?
>> Bo mimo wszystko telefon jako gamepad raczej nieszczególnie się
>> sprawdza."
>
> Bo (wyjąwszy Nokię N-Gage) ma raczej mało ergonomiczny
> kształt do obsługi większej liczby klawiszy równocześnie.
Każdy telefon z wyjątkiem N-Gage? Naprawde?
Jak sobie biedaki radzą z tysiącami gier na iPhone?
>> Czyli ta Twoja Omnia i Avila sprawdza się czy się nie sprawdza?
>
> "ja zawsze mam gdzieś w torbie lub kieszeni jakiegoś SE
> w charakterze właśnie gameboja"
>
> Czego znowu nie zrozumiałeś?
Znowu? Kolejny argument personalny? OK, przemilczmy...
Zaprzeczasz sobie samemu pisząc w jednej wypowiedzi że
telefon nie specjalnie nadaje się na gamepad bo ciężko się
grami steruje a w innej odpierasz zarzut że iPhone nadaje się
na gamepad wyśmienicie bo łatwo się steruje grami nawet
gdy klawiatury w ogóle nie ma podając za przykład Omnia
i Avila które są - o ile się nie mylę - przykładami telefonów.
Czy możesz wyjaśnić tę - zapewne tylko pozorną - sprzeczność?