  • 1. Data: 2011-05-09 11:02:07
    Temat: Jakie sa obecnie oplaty za przekerowania wewnatrz sieci?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Jakie sa obecnie oplaty za przekerowania wewnatrz sieci?

    Czyli mam aparta w Orange i ustawiam przekierowanie - gdy np. zajety do
    innego aparatu Orange?

    Za free to jest czy niebardzo?

  • 2. Data: 2011-05-09 11:04:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli mam aparta w Orange i ustawiam przekierowanie - gdy np. zajety do
    > innego aparatu Orange?
    >
    > Za free to jest czy niebardzo?

    Takie same, jakbys na ten numer dzwonil - a czasem gorzej, bo moze sie
    okazac, ze nie schodzi z pakietu

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-05-09 16:39:04
    Od: Użytkownik <K...@D...com.pl>

    W Orange płacisz jak za rozmowę z tego przekierowywanego na ten
    który odbierasz. Można to wyraźnie zobaczyć w billingu.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-05-09 19:35:14
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

> [...]
    > Jakie sa obecnie oplaty za przekerowania wewnatrz sieci?
    >
    > Czyli mam aparta w Orange i ustawiam przekierowanie - gdy np. zajety do

    trzeba placic
    kiedys sie zamykalo w ramach wykupionych bezplantych rozmow a teraz schodzi
    z abonamentu
    przynajmniej w firmowych

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2011-05-09 19:44:34
    Od: Użytkownik <K...@D...com.pl>

    > trzeba placic
    > kiedys sie zamykalo w ramach wykupionych bezplantych rozmow a teraz schodzi z
    abonamentu
    > przynajmniej w firmowych

    W Orange odlicza od darmowych minut w ramach abonamentu (jeśli się je jeszcze ma).