  • 1. Data: 2016-01-19 22:44:14
    Temat: poznań
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://epoznan.pl/news-news-64111-Poznan_%E2%80%9Ema
    sz_ty_ku**o%E2%80%9D_na_Mercedesie_za_ponad_0,5_mln_
    zl

    http://tnij.at/70278

    Było?

  • 2. Data: 2016-01-19 22:50:04
    Temat: Re: poznań
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > http://tnij.at/70278
    >

    > Było?

    http://epoznan.pl/news-news-64122

    Do nas, do Legii przeszedł :)

  • 3. Data: 2016-01-19 23:27:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Czesław Wiśniak pisze tak:

    > http://epoznan.pl/news-news-64122
    >
    > Do nas, do Legii przeszedł :)

    łe suabe chuligańskie pobudki.

    Myślałem, że to dla żony, po rozwodzie prezent.

    Nitro elegancko zmywa.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2016-01-20 13:26:34
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-19 o 23:27, PiteR pisze:
    > Nitro elegancko zmywa.
    Myślę, że przy wrzuconej do środka petardzie i wywalonych szybach, ten
    napis to najmniejszy problem :->

    Maciek

  • 5. Data: 2016-01-22 01:13:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > Myślę, że przy wrzuconej do środka petardzie i wywalonych szybach,
    > ten napis to najmniejszy problem :->

    Ja myślę, że ten napis to jednak nawiększy problem bo niesie czytelny
    przekaz ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.