  • 1. Data: 2009-12-31 14:05:32
    Temat: [gdzie] we Wroclawiu kurs fotografii
    Od: "SYNEK" <h...@W...pl>

    Witajcie :-)

    Tak jak w temacie...kto we Wrocku organizuje warsztaty fotograficzne?
    Glownie chodzi mi o poznanie wyposazenia studio..obsluga...zdjecia
    portretowe i mody...

    TIA

    Synek

  • 2. Data: 2009-12-31 17:36:22
    Temat: Re: [gdzie] we Wroclawiu kurs fotografii
    Od: rafulec <d...@g...pl>

    SYNEK pisze:
> [...]
    >
    > Tak jak w temacie...kto we Wrocku organizuje warsztaty fotograficzne?
    > Glownie chodzi mi o poznanie wyposazenia studio..obsluga...zdjecia

    synek , google ci wyłączyli ?

    http://www.formaty.pl/pages/news.php

    http://www.warsztatyfotograficzne.pl/

    http://www.kursfoto.pl/go.live.php

    więcej na www.google.pl - zapewniam działa :)

  • 3. Data: 2010-01-01 22:36:34
    Od: b...@p...onet.pl

    Masz juz studio czy chcesz zrobic? Bo jak od kogos wynajmujesz to na pewno Ci
    pomogą.
    Marcin