  • 11. Data: 2013-05-05 14:46:01
    Temat: Re: gdzie kupić proca
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Tzn ile byś chciał ich?

    w detalu, 10-15 sztuk

  • 12. Data: 2013-05-05 16:30:47
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Ten procek to jest jakieś widmo. Nie ma datasheetu, próżno go szukać w
    > sklepach.

    Atmel w swoim selektorze też się takim nie chwali.
    http://www.atmel.com/products/microcontrollers/8051a
    rchitecture/default.aspx?tab=parameters

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2013-05-05 18:48:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 May 2013 17:50:36 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > Ten procek to jest jakieś widmo. Nie ma datasheetu, próżno go szukać w
    > sklepach.

    Bo takiego nigdy nie bylo. Identyfikator go wymyslil, to niech se
    teraz szuka :-)

    J.

  • 14. Data: 2013-05-05 18:51:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Bo takiego nigdy nie bylo. Identyfikator go wymyslil, to niech se
    > teraz szuka :-)

    Albo zrobi z piasku. Jak zacznie o wszystko pytać od samego początku,
    to dopiero będzie!

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2013-05-05 19:30:34
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Bo takiego nigdy nie bylo. Identyfikator go wymyslil, to niech se
    > teraz szuka :-)
    > J.

    Ludzie opisują projekty z nim, a programatory mają go wymienionego na
    listach obsługiwanych uC. Wyników z Google'a jest jednam mało, może te
    wszystkie przypadki to literówki, pomylenie z AT89C51 lub AT89C2051/4051.
    Tylko co w takim razie sprzedaje BartkekK? Czy może tylko troluje
    identyfikatora :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 16. Data: 2013-05-06 16:10:43
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    > wszystkie przypadki to literówki, pomylenie z AT89C51 lub
    > AT89C2051/4051. Tylko co w takim razie sprzedaje BartkekK? Czy może
    Przyznaje że troluję ;) Ale z pewnym zamysłem, ponieważ widziałem takie
    pomysły (literówki w projektach? mokre sny programisty bascomowego,
    któremu 4K za mało?), i dla sensownej ilości sztuk - nie widzę problemu
    zerknięcia do kodu, tak by
    a) spróbować zmieścić się w 4KB w 89c4051
    b) spróbować zmienic procka, choćby z przejściówką, na któryś AVR z 8KB
    flash...
    c) być może wcale nie potrzeba akurat tego procka, a ktoś radośnie
    walnął literówkę opisując projekt/bill-listę.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 17. Data: 2013-05-06 17:19:03
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    oto przykład dobrego trolowania (według Romana M)
    wypiepszaj bucu z mojego wątku...

  • 18. Data: 2013-05-06 18:32:47
    Od: <Tom>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:km8hl6$d04$1@node1.news.atman.pl...
    > oto przykład dobrego trolowania (według Romana M)
    > wypiepszaj bucu z mojego wątku...

    Chamów ci tu pod dostatkiem. Ale i za tego jednego dziękujemy.

  • 19. Data: 2013-05-06 19:18:43
    Od: Kabelek <k...@g...de>

    Był 3 05 2013 gdy o godz. 8:25 Kabelek dorwał(a) się do klawiatury i
    napisał(a):

    > Był 2 05 2013 gdy o godz. 22:37 Ministerstwo Propagandy dorwał(a) się do

    > Jeżeli potrzebujesz 1 szt, to chyba jeszcze mam.
    > Jak będę w domu to sprawdzę.

    Myślałem o AT89C51 a ty pytasz o AT89C8051.
    Nie, takiego wynalazku nie mam i nie miałem

    Kabelek

  • 20. Data: 2013-05-06 21:14:18
    Od: Mario <m...@...pl>

    > oto przykład dobrego trolowania (według Romana M)
    > wypiepszaj bucu z mojego wątku...

    Należało mu się. Uświadomił ci, że się poszukujesz nie istniejącego
    procka. Przy okazji wyszedłeś na lekkiego przygłupa. Ale za to teraz
    pokazałeś jaki jesteś burak.

    --
    pozdrawiam
    MD