  • 21. Data: 2013-05-06 21:31:48
    Temat: Re: gdzie kupić proca
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a wiesz gdzie ja mam dyrektywy zjednoczonej wyzwolonej wspólnoty
    europejskiej?
    tu:
    http://e-serwis.org/smietnik/wypieta_dupa_pupa_gosci
    nnosc_dom_powitanie_min.jpg

  • 22. Data: 2013-05-06 21:38:11
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > oto przykład dobrego trolowania (według Romana M)
    > wypiepszaj bucu z mojego wątku...

    Zakładasz wątek o nieistniejącym procu a potem się dziwisz.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 23. Data: 2013-05-06 22:21:49
    Od: Mario <m...@...pl>

    > a wiesz gdzie ja mam dyrektywy zjednoczonej wyzwolonej wspólnoty
> [...]

    Jak widać nikt ci tu nie potrafi pomóc. Idź może z tym prockiem na
    elektrodę.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 24. Data: 2013-05-07 00:21:33
    Od: <Tom>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:km910o$qvv$1@news.icpnet.pl...

    > Zakładasz wątek o nieistniejącym procu a potem się dziwisz.
    >
    > --
    > Grzegorz Niemirowski
    > http://www.grzegorz.net/
    > OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
    > Uptime: 4 days, 21 hours, 45 minutes and 57 seconds

    To, że niedouczony, pół biedy. Człowiek się uczy całe życie. I umiera głupi.
    Chociaż większość umiera jako bardzo głupi.
    Ale oprócz głupoty to jeszcze cham i arogant. A taka kombinacja jest już
    trudna do zniesienia.

  • 25. Data: 2013-05-07 00:35:32
    Od: butek <e...@i...invalid>

    W dniu 07.05.2013 00:21, Tom pisze:
> [...]
    > głupi. Chociaż większość umiera jako bardzo głupi.
    > Ale oprócz głupoty to jeszcze cham i arogant. A taka kombinacja jest już

    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.elektronika/
    6jV-MAl1Xfg/jxW6Q8AuKWsJ

    Tematy mu się chyba skończyły, czy coś tędy :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 26. Data: 2013-05-07 14:51:57
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    > Zakładasz wątek o nieistniejącym procu a potem się dziwisz.

    Ależ procek istnieje, tylko donek z unią go schowali,
    aby identyfikator nie mógl na nim pracować.

    Serio, tak odbiram jego wypowiedź o dyrektywach;)

    pzdr
    bartekltg

  • 27. Data: 2013-05-07 17:30:26
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>