  • 1. Data: 2011-06-07 21:17:21
    Temat: YSS ???
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Muszę wymienić sprężyny w lagach,

    warto brać YSS ??? Co to za firma, jakoś żadnych innych nie mogę
    znaleźć, w jednym sklepie jest jeszcze ohlins ale cena powala
    troszkę....

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 2. Data: 2011-06-07 21:35:07
    Temat: Re: YSS ???
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-07 23:17, PawelK vel Pablo pisze:
    > Muszę wymienić sprężyny w lagach,
    >
    > warto brać YSS ??? Co to za firma, jakoś żadnych innych nie mogę
    > znaleźć, w jednym sklepie jest jeszcze ohlins ale cena powala
    > troszkę....

    Wilbersa poszukaj, albo Wirtha. Wirth jest na przyklad w Lousie a
    Wilbersa znajdziesz na ebayu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2011-06-07 21:38:46
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > Wilbersa znajdziesz na ebayu.

    Na allegro też wyskakuje tego od groma,
    a przesyłka i przelew jakby tańsze ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-06-08 06:46:50
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-07 23:38, J_K_K pisze:

    > a przesyłka i przelew jakby tańsze ;-)

    Placac pejpalem przelew kosztuje grosze (znaczy za darmo, ale koszty
    karty przeciez sa), a czesto pomimo duzego kosztu wysylki sumarycznie i
    tak wychodzi taniej niz na aledrogo.

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2011-06-08 11:06:43
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 07-06-2011 23:17, PawelK vel Pablo pisze:
    > Muszę wymienić sprężyny w lagach,
    >
    > warto brać YSS ??? Co to za firma, jakoś żadnych innych nie mogę
    > znaleźć, w jednym sklepie jest jeszcze ohlins ale cena powala
    > troszkę....

    Hyperpro w granicach 120-180E z olejem

    --
    pozdr
    Rogal

  • 6. Data: 2011-06-08 15:42:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-08 13:06, Grzegorz Rogala pisze:

    > Hyperpro w granicach 120-180E z olejem

    Lojezu ! Za tyle to mozna caly zdrowy przod do Fazera kupic.

  • 7. Data: 2011-06-09 08:57:52
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 08-06-2011 17:42, Kuczu pisze:

    > Lojezu ! Za tyle to mozna caly zdrowy przod do Fazera kupic.

    Lojezu, za tyle to mozna calego Fazera bez papierow kupic... i co z
    tego? :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 8. Data: 2011-06-09 20:44:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-09 10:57, Grzegorz Rogala pisze:

    > Lojezu, za tyle to mozna calego Fazera bez papierow kupic... i co z
    > tego? :)

    I nic. uwazam jednak ze placenie 500-700 pln za sprezyny do motocykla
    pokroju Fazera to zbytek.

  • 9. Data: 2011-06-10 11:09:47
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 09-06-2011 22:44, Kuczu pisze:

    > I nic. uwazam jednak ze placenie 500-700 pln za sprezyny do motocykla
    > pokroju Fazera to zbytek.

    Mozna w imadle zwinac drut stalowy fi6 i tez bedzie taniej ;P

    --
    pozdr
    Rogal