  • Data: 2010-04-22 19:06:17
    Temat: fuji 6500fd na canon 400d
    Od: "telemahos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Obecnie jestem w posiadaniu fuji 6500fd. Czy po przejsciu na canona 400d
    lub 450d z kitowym obiektywem moje zdjecia beda jakosciowo lepsze?
    Jesli tak czy bedzie to naprawde duza roznica?
    Oczywiscie jest szansa, ze w przyszlosci zainwestowalbym w dobra stalke.
    Ogolnie jestem zadowolony z fuji ale mam juz go dosyc dlugo i zastanawiam
    sie nad przejsciem na niedroga lustrzanke.
    Czesto foce w domu dziecko ale tez biore czesto aparat w plener.

    Pozdrawiam
    telemahos