  • Data: 2010-04-22 21:32:35
    Temat: Re: fuji 6500fd na canon 400d
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    telemahos napisał:
    > Witam!
    > Obecnie jestem w posiadaniu fuji 6500fd. Czy po przejsciu na canona 400d
    > lub 450d z kitowym obiektywem moje zdjecia beda jakosciowo lepsze?
    > Jesli tak czy bedzie to naprawde duza roznica?

    Tak.

    > Czesto foce w domu dziecko ale tez biore czesto aparat w plener.

    Szybkość af oraz czas zdjęcie-do-zdjęcia są w dslr o wiele
    korzystniejsze.

    Mam 6500 i do wczoraj trochę się oszukiwałem bo jak robiłem zdjęcia
    lustrzanką to w warunkach sporo odmiennych i czasowo odległych od
    robionych przy pomocy fuji. Wczoraj jednak tak się złożyło, że w krótkim
    okresie czasu wykonałem 2 serie praktycznie identycznych zdjęć, raz
    fuji, raz stareńkim Nikonem D100. Do teraz jestem w lekkim szoku :)

    m.