  • 1. Data: 2011-02-24 05:47:54
    Temat: [foto][3D] nowe galerie
    Od: Kamel3D <k...@o...pl>

    Witam serdecznie

    Miłośników obrazków trójwymiarowych w technice stereopar skrzyżowanych
    serdecznie zapraszam na moją stronę internetową, jest sporo nowości.
    "Jeszcze-nie-miłośników" zachęcam do spróbowania osiągnięcia głębi w
    obrazkach, naprawdę warto :)

    Niezainteresowanych przepraszam za spamowanie grupy. ;P
    --
    Kamel |Pisząc do mnie|Galeria Stereoskopowa|Wejdź \
    http://www.kamel3d.com | zamień |Zdjęcia trójwymiarowe|zobacz \

  • 2. Data: 2011-02-24 10:05:09
    Temat: Re: [foto][3D] nowe galerie
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Kamel3D powiada :

    > Miłośników obrazków trójwymiarowych w technice stereopar skrzyżowanych
    [...]
    Szkoda że tylko 'cross'.
    Dla mnie jest bardziej męczący niż patrzenie równoległe (pomijając już
    miły fakt, że do oglądania stereogramów w układzie równoległym mam
    okulary-stereoskop :)

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Most of the bugs in NetHack are on the floor.

  • 3. Data: 2011-02-24 13:56:56
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    Sławomir Szczyrba pisze:

    > Szkoda że tylko 'cross'.
    > Dla mnie jest bardziej męczący niż patrzenie równoległe (pomijając już
    > miły fakt, że do oglądania stereogramów w układzie równoległym mam
    > okulary-stereoskop :)

    Użyj programu Stereo Photo Maker (darmowy). Potrafi wczytać takie
    zdjęcie i przerobić na różne sposoby: zamienić lewą połówkę z prawą,
    wyświetlić jako anaglif itp.

    P.

  • 4. Data: 2011-02-24 14:06:04
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Ja bym sobie chetnie anaglify poogladal!

    Polon

  • 5. Data: 2011-02-26 11:25:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Feb 2011, Kamel3D wrote:

    > Witam serdecznie
    >
    > Miłośników obrazków trójwymiarowych w technice stereopar skrzyżowanych

    A można pomarudzić? ;)
    Tym razem w sprawie innej niż proste/skrzyżowane/anaglify.
    Chodzi o rozdzielczość :)
    Gęstość monitorów 1920 pikseli pewnie jest już spora, a raczej będzie
    rosła. Rozmiar "duży" w tej skali to >900 pikseli (pół ekranu),
    przynajmniej dla zdjęć z kadrowaniem poziomym. IMVHO, jeśli za kilka
    lat nie mają to być "tylko miniaturki", jeśli dane wejściowe pozwolą
    można by to wziąć pod uwagę.

    > Niezainteresowanych przepraszam za spamowanie grupy. ;P

    Na razie stereoskopia chyba jeszcze uchodzi za element "technologiczny" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2011-03-02 23:36:32
    Od: Kamel3D <k...@o...pl>

    > A można pomarudzić? ;)

    Zawsze ;) (Sami malkontenci w tym internecie) ;)

    > Gęstość monitorów 1920 pikseli pewnie jest już spora, a raczej będzie

    Jak to można sprawdzić? (nie mam dostępu do narzędzi statystycznych
    serwera na którym leżą moje galerie)

    > Na razie stereoskopia chyba jeszcze uchodzi za element "technologiczny" ;)

    Ja tam na zlotach PKS'u czuję się świetnie ;)