eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyfalujace obrotyfalujace obroty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: gobo <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: falujace obroty
    Date: Wed, 07 Apr 2010 22:20:19 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <hpipbe$pf3$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.54.26.88
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1270671534 26083 80.54.26.88 (7 Apr 2010 20:18:54 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 20:18:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271197
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Moze ktos z Was bedzie mial jakis pomysl.
    Pacjent: Audi A4, 1.8 (bez T), 125KM, ADR (20V)
    Problem: w czasie jazdy nie wystepuje, podczas stania w korku,
    podjazdach do swiatel po chwili (brak reguly 20-60s) obroty spadaja
    prawie do poziomu gasniecia auta, po czym wracaja do normy, pozniej
    znowu chwile spadna, skocza do 1200 i sie ustabilizuja... Problemem jest
    to, ze auto to automat - nie mozna przygazowac w momencie spadku obrotow
    (2 razy mi juz zgaslo - zona nie chce tak jezdzic, mnie tez to drazni).
    Co zostalo zrobione:
    - VAG - brak bledow.
    - Wyczyszczenie przepustnicy (wczoraj, cale rece mam podrapane:))
    - Adaptacja przepustnicy przez VAGa (przy okazji znalazlem wezyk z
    dziura - podmieniony na nowy)
    - wymiana swiec (na NGK, zalecane do modelu)
    - wymiana filtra powietrza
    - czyszczenie MAF
    - przewody WN zamowione, jutro powinny dojsc.

    Efekty: auto plynniej zmienia biegi, jezdzi sie super. Jedyna
    niedogodnosc to wspomniane falowanie obrotow. Wydaje mi sie, ze
    sprawdzilem wszystkie wezyki podcisnienia, odmy itp - wszystko wyglada
    super, lewe powietrze nie jest zasysane.
    Macie moze jakies pomysly? Auto palilo od zawsze sporo, taki urok
    silnika, srednio w miescie 12-14l, w trasie spada do 9. Podobno ten
    silnik tak ma.
    Jesli wymiana przewodow WN nie pomoze zostaje mi wymiana/podmiana
    przeplywomierza i ew. sondy lambda. Na co jeszcze powinienem zwrocic uwage?
    Problem pojawil sie po ustaniu mrozow - wlaczyla sie klima (powyzej 5st
    C) i wyszly takie przeboje. Oczywiscie klima dziala bez zastrzezen.
    Pozdrawiam
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: