-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: gobo <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: falujace obroty
Date: Wed, 07 Apr 2010 22:20:19 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 32
Message-ID: <hpipbe$pf3$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 80.54.26.88
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: news.onet.pl 1270671534 26083 80.54.26.88 (7 Apr 2010 20:18:54 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 20:18:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271197
[ ukryj nagłówki ]Witam,
Moze ktos z Was bedzie mial jakis pomysl.
Pacjent: Audi A4, 1.8 (bez T), 125KM, ADR (20V)
Problem: w czasie jazdy nie wystepuje, podczas stania w korku,
podjazdach do swiatel po chwili (brak reguly 20-60s) obroty spadaja
prawie do poziomu gasniecia auta, po czym wracaja do normy, pozniej
znowu chwile spadna, skocza do 1200 i sie ustabilizuja... Problemem jest
to, ze auto to automat - nie mozna przygazowac w momencie spadku obrotow
(2 razy mi juz zgaslo - zona nie chce tak jezdzic, mnie tez to drazni).
Co zostalo zrobione:
- VAG - brak bledow.
- Wyczyszczenie przepustnicy (wczoraj, cale rece mam podrapane:))
- Adaptacja przepustnicy przez VAGa (przy okazji znalazlem wezyk z
dziura - podmieniony na nowy)
- wymiana swiec (na NGK, zalecane do modelu)
- wymiana filtra powietrza
- czyszczenie MAF
- przewody WN zamowione, jutro powinny dojsc.
Efekty: auto plynniej zmienia biegi, jezdzi sie super. Jedyna
niedogodnosc to wspomniane falowanie obrotow. Wydaje mi sie, ze
sprawdzilem wszystkie wezyki podcisnienia, odmy itp - wszystko wyglada
super, lewe powietrze nie jest zasysane.
Macie moze jakies pomysly? Auto palilo od zawsze sporo, taki urok
silnika, srednio w miescie 12-14l, w trasie spada do 9. Podobno ten
silnik tak ma.
Jesli wymiana przewodow WN nie pomoze zostaje mi wymiana/podmiana
przeplywomierza i ew. sondy lambda. Na co jeszcze powinienem zwrocic uwage?
Problem pojawil sie po ustaniu mrozow - wlaczyla sie klima (powyzej 5st
C) i wyszly takie przeboje. Oczywiscie klima dziala bez zastrzezen.
Pozdrawiam
Piotr
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.10 22:58 Stolat
- 07.04.10 23:03 Lewis
- 07.04.10 23:09 gobo
- 07.04.10 23:11 gobo
- 07.04.10 23:10 Paweł Oczkowski
- 07.04.10 23:23 Bastion
- 08.04.10 10:10 wawior85
- 08.04.10 12:02 Brzezi
- 08.04.10 12:53 gobo
- 08.04.10 13:16 m
- 08.04.10 14:44 huri_khan
- 08.04.10 14:56 wawior85
- 09.04.10 23:13 gobo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=