  • 31. Data: 2010-01-30 12:38:10
    Temat: Re: fajnie zdjęcie i fajna modelka ;)
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 12:28:22 +0100, JA napisał(a):

    > Nie wkładaj mi w głowę swoich nielogicznych wniosków.

    Jakie więc wnioski z twojej wypowiedzi wynikają?

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 32. Data: 2010-01-30 12:53:20
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-01-30 13:38:10 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Jakie więc wnioski z twojej wypowiedzi wynikają?

    Że mi się to zdjęcie nie podoba I że nisko cenię tego typu fotografię?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2010-01-30 12:58:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 13:53:20 +0100, JA napisał(a):

    > Że mi się to zdjęcie nie podoba I że nisko cenię tego typu fotografię?

    To może napisz następnym razem, że nie podoba ci się zdjęcie, a nie że jego
    powstanie "To zasługa małpy, która pojechała do Antarktyki i nie spuszczała
    palca ze spustu migawki.".

  • 34. Data: 2010-01-30 13:08:29
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "dominik" napisał

    > biedny linuks :)

    To zdjęcie to podprogowa hucpa Microsoftu ; )
    Że niby co - ta foka (?) to Windows 7 ?
    ; )))

    adam

  • 35. Data: 2010-01-30 13:44:20
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-01-30 13:58:23 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > To może napisz następnym razem, że nie podoba ci się zdjęcie, a nie że jego
    > powstanie "To zasługa małpy, która pojechała do Antarktyki i nie spuszczała
    > palca ze spustu migawki.".

    A czy coś więcej potrzeba, żeby takie zdjęcie powstało?
    Możesz mi udowodnić, że to nie jest 1/20 serii?

  • 36. Data: 2010-01-30 14:11:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 14:44:20 +0100, JA napisał(a):

    > A czy coś więcej potrzeba, żeby takie zdjęcie powstało?

    Ale ja nie wnikam co jest potrzebne. Mi się nie podoba, że tego kto zrobił
    to zdjęcie nazwałeś małpą z aparatem.

    > Możesz mi udowodnić, że to nie jest 1/20 serii?

    Ale po co miałbym ci cokolwiek udowadniać? Czy pochodzenie z serii ujmuje
    coś zdjęciu? "Bo metoda była nie taka"?

  • 37. Data: 2010-01-30 14:20:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4b6379b6$...@n...home.net.pl

    > Dokładnie.
    > Jesteś tego najlepszym przykładem.

    Przykładem kogoś, kto nie zna?
    Wiesz... Nie chcę Cię martwić, ale zawsze ktoś jest dokładnym przykładem siebie
    samego.
    Innymi słowy -- zawsze A jest dokładnie równe A. :) (jeśli to wciąż/nadal to samo A)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2010-01-30 14:56:43
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4...@n...home.net.pl>,
    JA nabazgrał:

    > Nie ulega wątpliwości. I pasjonaci tych tematów wysoko cenią tylko te
    > zdjęcia, których sami nie mogą wykonać ze względu na braki sprzętowe.

    Odnoszę wrażenie, że makro to jednak więcej niż 10% przyrodniczych
    (przynajmniej amatorskich), a tam rzadko ograniczeniem bywają braki
    sprzętowe...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Eksportowanie historii z Gajima

  • 39. Data: 2010-01-30 15:34:47
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał:

    > Całą?!
    >[...]

    Niektórzy przejęli sie niedawnymi uwagami na temat chorobliwej anoreksji i
    apetyt im wzrósł:-)))

    A co do samego zdkjęcia - świetne, wysokiej klasy zdjęcie przyrodnicze.
    Owszem brutalne - ale pzryroda niestety jest bardzo okrutna. Ta foka w
    odróżnieniu od niektórych przedstawicieli gatunku ludzkiego zabija by
    przeżyć - gdyby z tego zrezygnowała - ona i jej foczęta zginęłyby z głodu.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 40. Data: 2010-01-30 16:57:57
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-01-30 15:11:51 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Ale ja nie wnikam co jest potrzebne. Mi się nie podoba, że tego kto zrobił
    > to zdjęcie nazwałeś małpą z aparatem.
    OK. Nie powinienem był ubliżać.

    > Ale po co miałbym ci cokolwiek udowadniać? Czy pochodzenie z serii ujmuje
    > coś zdjęciu? "Bo metoda była nie taka"?
    Tak. Bo to nie zasługa fotografa, tylko sprzętu. Takie zdjęcia mogą
    powstać zupełnie bez udziału fotografa.