  • 1. Data: 2010-01-29 13:18:02
    Temat: Re: David Pogue "O ostrości"
    Od: Arturb <a...@o...pl>

    A może ktoś ma teorię, o co chodziło autorowi:
    " Wiadomo, o co chodzi: generalnie podbicie ISO nie przypomina w
    niczym darmowego lunchu. "

    Na pierwszy rzut jest to logiczne, bo mi rzeczywiście podbicie ISO
    nigdy nie przypominało lunchu (tym bardziej darmowego) ale coś w tym
    musi być głębszego...
    I ja do tego dojdę!

  • 2. Data: 2010-01-29 14:06:45
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Ad maiorem Arturb gloriam :

    > Na pierwszy rzut jest to logiczne, bo mi rzeczywiście podbicie ISO
    > nigdy nie przypominało lunchu (tym bardziej darmowego) ale coś w tym
    > musi być głębszego...
    > I ja do tego dojdę!

    TANSTAAFL :)

    Sławek
    --
    ________ Mały poradnik życia - 82 :
    _/ __/ __/ Unikaj restauracji, do których zachodzą uliczni muzykanci.

  • 3. Data: 2010-01-29 14:14:01
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 29 Sty, 14:18, Arturb <a...@o...pl> wrote:

    > Na pierwszy rzut jest to logiczne, bo mi rzeczywiście podbicie ISO
    > nigdy nie przypominało lunchu (tym bardziej darmowego) ale coś w tym
    > musi być głębszego...
    > I ja do tego dojdę!
    Pogadaj z tlumaczem tej ksiazki. jestem prawie pewien ze te "kwiatki"
    to jego zasluga.
    StaM

  • 4. Data: 2010-01-29 15:28:52
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    q...@g...com pisze:

    > Pogadaj z tlumaczem tej ksiazki. jestem prawie pewien ze te "kwiatki"
    > to jego zasluga.

    Prawdopodobnie. Zauważyłem jednak, że książki typu "...for dummies"
    mają w sobie tak "ciekawe" treści, że znając jakiś temat możesz
    sobie zabrać to jako lekturę do pociągu na poprawienie humoru a
    pan David trochę takich "podręczników" napisał. Jak do tego dołożył
    tłumacz to efekt końcowy jest przekomiczny. ;)

    --
    Łukasz Bąk

  • 5. Data: 2010-01-29 22:35:14
    Od: qbson <q...@w...pl>

    Arturb pisze:
    > A może ktoś ma teorię, o co chodziło autorowi:
    > " Wiadomo, o co chodzi: generalnie podbicie ISO nie przypomina w
    > niczym darmowego lunchu. "

    "Darmowy lunch" ("free lunch") to określenie (słusznej moim zdaniem)
    tezy, że w ekonomi nie ma nic za darmo.

    W tym wypadku, podbicie ISO daje większą czułość ale kosztem... to już
    wiesz :)

    pzdr
    qbson

  • 6. Data: 2010-01-29 22:44:52
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 29 Sty, 23:35, qbson <q...@w...pl> wrote:

    > "Darmowy lunch" ("free lunch") to określenie (słusznej moim zdaniem)
    > tezy, że w ekonomi nie ma nic za darmo.

    > pzdr
    > qbson

    "nie ma nic za darmo" to pelne zdanie powinno sie znalezc w
    tlumaczeniu.
    Tlumacz - pozal sie Boze, ktory nie zna idiomow, ktorych znow nie ma
    tak duzo
    w jezyku amerykanskim (american-english)
    StaM