  • 1. Data: 2010-01-29 13:19:07
    Temat: fajnie zdjęcie i fajna modelka ;)
    Od: "pinokio" <d...@o...pl>

    http://i.imgur.com/trZZO.jpg

  • 2. Data: 2010-01-29 13:31:44
    Temat: Re: fajnie zdjęcie i fajna modelka ;)
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 1/29/10 2:19 PM, pinokio wrote:

    Na twoim miejscu bym tego posta skancelował, ale ja jestem normalny...

  • 3. Data: 2010-01-29 13:44:09
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    Jester pisze:

    > Na twoim miejscu bym tego posta skancelował, ale ja jestem normalny...

    A to z powodu?
    Prawdziwy temat, bardzo fajnie, dynamicznie ujęty. Przedstawia naturalny
    aspekt życia drapieżników. Co w tym niestosownego? No chyba że uważasz
    iż foki żywią się marchewką z groszkiem.
    Pozdrawiam
    M..M

  • 4. Data: 2010-01-29 14:00:48
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "Michał Grzelak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hjuona$5dc$...@n...dialog.net.pl...

> [...]
    > aspekt życia drapieżników. Co w tym niestosownego? No chyba że uważasz iż

    Są też sajty, gdzie "prezentuje " się fotki z wypadków drogowych; to też
    życie drapieżników czyli ludzi, ale czy trzeba to wszędzie pokazywać? Nie
    mówiąc już o szerokim temacie erotyki-porno etc.

    elm

  • 5. Data: 2010-01-29 14:54:54
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Na twoim miejscu bym tego posta skancelował, ale ja jestem normalny...

    Wreszcie cos innego niz durne wykresy i tabelki XX YY i nudy w postaci LDR
    ..

    Pozdrawiam

    CeZ__134

  • 6. Data: 2010-01-29 15:11:30
    Temat: Re: fajnie zdj?cie i fajna modelka ;)
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-01-29 15:54, CeZ__134 pisze:

    > Wreszcie cos innego niz durne wykresy i tabelki XX YY i nudy w postaci LDR

    Zawsze możesz wziąć sprawy w swoje ręce i przedstawić coś przełomowego ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 7. Data: 2010-01-29 16:10:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    > Zawsze możesz wziąć sprawy w swoje ręce i przedstawić coś przełomowego ;).

    No co Ty :)

  • 8. Data: 2010-01-29 16:10:18
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "pinokio" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://i.imgur.com/trZZO.jpg

    Stracic glowe dla fotografii ;)

  • 9. Data: 2010-01-29 16:25:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jester" <j...@t...net.pl> wrote in message
    > On 1/29/10 2:19 PM, pinokio wrote:
    >>

    > Na twoim miejscu bym tego posta skancelował, ale ja jestem normalny...

    Paskudztwo, jestem zdegustowany. Napisal bym cos jeszcze, ale musze pedzic
    na obiad, zona przygotowala zabita pretem przez mozg, wypatroszona i
    usmazona krowe.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-01-29 16:39:14
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-01-29 17:25, kamil pisze:

    > Paskudztwo, jestem zdegustowany. Napisal bym cos jeszcze, ale musze
    > pedzic na obiad, zona przygotowala zabita pretem przez mozg,
    > wypatroszona i usmazona krowe.

    Całą?!