  • 21. Data: 2010-01-29 22:37:10
    Temat: Re: fajnie zdjęcie i fajna modelka ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Czerwinski" hjv46p$9vu$...@n...onet.pl

    > fatalnie, z tej pozostałości rybki trzeba koniecznie zrobić panoramę, dopiero wtedy
    będzie dobre zdjęcie.

    Jesteś pewny tego, że konsumowaną jest rybka? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2010-01-29 22:38:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kamil" hjv25l$j2h$...@i...gazeta.pl

    : Paskudztwo, jestem zdegustowany. Napisal bym cos jeszcze, ale musze pedzic
    : na obiad, zona przygotowala zabita pretem przez mozg, wypatroszona i
    : usmazona krowe.

    Nie jest/była aby wściekła? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2010-01-29 22:50:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jester" hjuns4$om8$...@n...news.atman.pl...

    > Na twoim miejscu bym tego posta skancelował, ale ja jestem normalny...

    -- Papiery na schizofrenię? A po co, jeśli mogę zapytać?
    -- Aby nie iść do wojska...
    -- Aha... No... Może się uda...
    -- Najpierw wizyty u psychologa, później głębsze kuracje...
    -- ??
    -- Czyli leczenie u psychiatry... Pamiętaj, aby na komisji
    odpowiedzieć, że uważasz się za normalnego, że dobrze
    czujesz się, że nic ci nie dolega...
    -- A jeśli powiem, że odczuwam lęki?
    -- To pójdziesz do woja!!!

    Nie znam świra, który siebie nazwałby świrem. :)

    -=-

    Kiedyś mężczyźni migali się z wojska jak mogli. Dobrym rozwiązaniem
    była właśnie schizofrenia. Miałem znajomego (Piotra -- muzyka) który
    mi proponował takie coś. Załatwił mi między innymi zaliczenie WueFu
    na studiach -- pod tym względem (solidarności) był w porządku. :)
    I do tej pory (w każdym razie jeszcze ze cztery kata temu -- tak)
    figuruje jako świrnięty. I choć każdy (kto go zna) wie o tym, że
    świrował, aby wyłgać się od woja, ma ponoć smutne życie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2010-01-30 00:13:38
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    > Nie znam świra, który siebie nazwałby świrem. :)

    Dokładnie.
    Jesteś tego najlepszym przykładem.

    adam

  • 25. Data: 2010-01-30 00:25:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 23:00:20 +0100, JA napisał(a):

    > Szczerze?
    > Ani mnie ta zimna Antarktyka ziębi.
    > Ani mnie ta gorąca krew grzeje.
    > Cała świetność tego zdjęcia polega na użyciu aparatu jak kamery,
    > zapchaniu bufora do pełna. Gdyby nie technika, to zdjęcie by nie
    > powstało. Więc to ani zasługa światła, ujęcia, momentu. A już najmniej
    > fotografa. To zasługa małpy, która pojechała do Antarktyki i nie
    > spuszczała palca ze spustu migawki.

    Uważasz, że zdjęcie które wygrało konkurs NG a następnie zostało wraz ze
    swym twórcą zdyskwalifikowane było lepsze? Ale tak niezależnie od
    techniki...

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 26. Data: 2010-01-30 00:31:39
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-29 23:00:20 +0100, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

> [...]
    > powstało. Więc to ani zasługa światła, ujęcia, momentu. A już najmniej
    > fotografa. To zasługa małpy, która pojechała do Antarktyki i nie

    Czyli mniejwięcej jak 90% zdjęć przyrodniczych czy choćby sportowych.
    Ot, banał taki.

    de Fresz

  • 27. Data: 2010-01-30 07:54:32
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-01-30 01:25:17 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Uważasz, że zdjęcie które wygrało konkurs NG a następnie zostało wraz ze
    > swym twórcą zdyskwalifikowane było lepsze?
    A skąd taki wniosek? Napisałem gdzieś tak? Zasugerowałem?

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2010-01-30 07:56:32
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-01-30 01:31:39 +0100, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Czyli mniejwięcej jak 90% zdjęć przyrodniczych czy choćby sportowych.

    Nie ulega wątpliwości. I pasjonaci tych tematów wysoko cenią tylko te
    zdjęcia, których sami nie mogą wykonać ze względu na braki sprzętowe.

  • 29. Data: 2010-01-30 10:01:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 08:54:32 +0100, JA napisał(a):

    > A skąd taki wniosek? Napisałem gdzieś tak? Zasugerowałem?

    No skoro to zostało zrobione przez małpę bez polotu walącą na oślep i
    maszynowo jak leci to chyba tamto MUSI być lepsze? W końcu tam większość
    przygotowań miała miejsce PRZED zrobieniem zdjęcia, hehe :D

  • 30. Data: 2010-01-30 11:28:22
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-01-30 11:01:48 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > No skoro to zostało zrobione przez małpę bez polotu walącą na oślep i
    > maszynowo jak leci to chyba tamto MUSI być lepsze? W końcu tam większość
    > przygotowań miała miejsce PRZED zrobieniem zdjęcia, hehe :D

    Nie wkładaj mi w głowę swoich nielogicznych wniosków.