  • 1. Data: 2011-04-16 09:10:17
    Temat: era - czy cos padlo? taktak fon
    Od: maly mis <m...@m...pl>

    Probuje zamowic w taktak fonie pakiet 45 minut i nie udaje mi sie. Czy
    to jakas wieksza awaria, czy mam pecha?

    (nie chodzi nawet o opoznienie w uruchomieniu, bo to sie zdarza, ale
    system odrzuca przyjecie zlecenia)

  • 2. Data: 2011-04-16 09:58:54
    Temat: Re: era - czy cos padlo? taktak fon
    Od: "Big Brother" <b...@g...pl>

    Użytkownik "maly mis" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Probuje zamowic w taktak fonie pakiet 45 minut i nie udaje mi sie. Czy to
    > jakas wieksza awaria, czy mam pecha?
    >
    > (nie chodzi nawet o opoznienie w uruchomieniu, bo to sie zdarza, ale
    > system odrzuca przyjecie zlecenia)

    Mają jakiś większy problem, mnie zżarło z konta 40 PLN za transmisję danych
    mimo iż mam uruchomiony blueconnect max. Przyjmują nawet zbiorowe zgłosznia
    reklamacyjne :)

    --
    Big Brother

  • 3. Data: 2011-04-16 13:06:41
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-16, Big Brother <b...@g...pl> wrote:
> [...]

    Masz pecha - wybrałeś Erę.

    > Maj? jaki? wiekszy problem, mnie z?ar?o z konta 40 PLN za transmisje danych
    > mimo i? mam uruchomiony blueconnect max. Przyjmuj? nawet zbiorowe zg?osznia
    > reklamacyjne :)

    Problemy z blueconnectem mają co najmniej od trzech tygodni.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 4. Data: 2011-04-19 01:31:35
    Od: " jgor5" <j...@W...gazeta.pl>

    maly mis <m...@m...pl> napisał(a):

    > Probuje zamowic w taktak fonie pakiet 45 minut i nie udaje mi sie. Czy
    > to jakas wieksza awaria, czy mam pecha?
    >
    > (nie chodzi nawet o opoznienie w uruchomieniu, bo to sie zdarza, ale
    > system odrzuca przyjecie zlecenia)

    Czyżby przez kilka dni nie uporali się z tym problemem?
    TT Happy:
    - program lojalnościowy - "Serwis chwilowo niedostępny..."
    - logowanie do konta - "Przepraszamy. Ustalenie aktualnej taryfy nie jest
    możliwe w tym momencie...)
    Całkiem na psy schodzą?

  • 5. Data: 2011-04-19 06:24:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Apr 2011 01:31:35 +0000 (UTC), jgor5 wrote:
> [...]
    >- program lojalnościowy - "Serwis chwilowo niedostępny..."
    >- logowanie do konta - "Przepraszamy. Ustalenie aktualnej taryfy nie jest

    dzis dziala

    J.

  • 6. Data: 2011-04-22 08:35:19
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > dzis dziala
    > J.

    Niezupełnie działa!
    Wczoraj 21.04 kupiłem doładowanie Tak Tak na stacji BP i...komunikat mniej
    więcej taki: "Doładowanie niemożliwe. Nieprawidłowy kod".
    Zadzwoniłem do BOK-u.
    Miły pan przyjął zgłoszenie i poinformował mnie, że do terminali trafiła partia
    numerów doładowań ze statusem "nie gotowy". Przeprosił. Zrekompensował kłopot,
    doładowując doraźnie za 5zł i kazał czekać na sygnał z ich strony. Dziś
    sprawdziłem ponownie. Niestety, w dalszym ciągu nie mogę doładować konta.
    Coś im się sypło.

    j.

  • 7. Data: 2011-04-22 13:02:47
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Krzysiek Kielczewski
    z dnia: 2011-04-16 15:06:

    > Masz pecha - wybrałeś Erę.
    potwierdzam :D

    > Problemy z blueconnectem mają co najmniej od trzech tygodni.
    Problemy z blueconnectem mają co najmniej od trzech... lat :D

    Paweł